Water hoort er natuurlijk niet in , ook niet in de gewone diesel , de biodiesel toevoeging is wel echt een voedingsbodem er voor dat is in ieder geval nu uitgesloten .
Was niet helemaal volledig daar in , en nee het is niet helemaal uitgesloten , de leverancier en die is toch de ervarings deskundige in deze wat mij betreft , heeft aangegeven dat hun er nog geen problemen mee gehad hebben , en daar geloof ik ze in .
Verder mag iedereen zijn verhaaltje schrijven en publiceren , ik ga het gewoon proberen en als het voor mij werkt dan is het goed .
Brandstof jaren in het vat laten zitten is niet goed en is het nooit geweest , maar een half jaar is geen enkel probleem , ook niet met gewone diesel (zonder bio toevoeging ) met is een ander verhaal , en ken hier veel boeren , met problemen met de moderne tractoren die vinden het ook niet fijn , boel verstopt alles schoon laten maken tanks traktoren opslag etc en had met de bio toevoeging te maken en de bacterie te maken .
Verder ben ik tot nu toe positief , 500km er op zitten met dezelfde rijstijl als voorheen( dat probeer ik ten minste ) , zelfs wat meer korte ritjes en ook nog een stuk met 2 fietsen op de trekhaak , en verbruik is een fractie minder naar 1 op 15.1 , maar het is nog kort dag om daar wat zinnigs over te zeggen .
Verder loopt ie als een zonnetje en inderdaad motor klink echt rustiger en stiller .
Denk dat grootste winst in het wellicht minder regenereren zit , dat zou je wel verwachten met minder roet uitstoot etc .