Hallo heren,
Hierbij even een update: Momenteel zit ik in Duitsland en zag gister dat ik na een rit van 200km opeens behoorlijk veel blauwe rook produceer. Dit gebeurde nadat ik een aantal minuten stationair had staan draaien. Bij het wegrijden zag behoorlijke hoeveelheden blauwe rook wat ik nog niet eerder gezien heb.
Zal dit ook de oorzaak zijn van de carterventilatie of kunnen de blauwe rook en overdruk ook ontstaan door versleten klepseals? En de laatste vraag, is dit erg of komt dit veel vaker voor?
Hierbij even een update: Momenteel zit ik in Duitsland en zag gister dat ik na een rit van 200km opeens behoorlijk veel blauwe rook produceer. Dit gebeurde nadat ik een aantal minuten stationair had staan draaien. Bij het wegrijden zag behoorlijke hoeveelheden blauwe rook wat ik nog niet eerder gezien heb.
Zal dit ook de oorzaak zijn van de carterventilatie of kunnen de blauwe rook en overdruk ook ontstaan door versleten klepseals? En de laatste vraag, is dit erg of komt dit veel vaker voor?