Hallo iedereen,
Ik heb een vraag over het volgende: Na wat rondgekeken te hebben over problemen met de V70 classic kwam ik onder andere de carterventilatie tegen. Het blijkt dat deze nog weleens verstopt gaat zitten. Na wat reguliere testjes zag ik dat ik overdruk heb en ik vermoed dus dat de carterventilatie verstopt zit.
- Lichte rook uit de pijlstok
- Oliedop danst lichtjes bij gasgeven
- Handschoen blaast op als deze om de vuldop gespannen wordt
Kan het kwaad om hier nog een tijdje mee door te rijden. Ik heb het namelijk erg druk en wil over een aantal weken alles in 1x vervangen. Luchtfilter, veerpoot, oliefilter, motorsteunrubber, etc.
Graag jullie mening en kan het wellicht ook wat anders zijn. Olieverbruik is nul, koelvloeistof mooi op temperatuur, loopt mooi stationair.
Extra: Olie is nog mooi helder, geen sludge op de oliedop of peilstok, geen sludge of schuim in het koelvloeistofreservoir, pluimt af en toe uit de uitlaat (beetje blauwe rook).
Ik heb een vraag over het volgende: Na wat rondgekeken te hebben over problemen met de V70 classic kwam ik onder andere de carterventilatie tegen. Het blijkt dat deze nog weleens verstopt gaat zitten. Na wat reguliere testjes zag ik dat ik overdruk heb en ik vermoed dus dat de carterventilatie verstopt zit.
- Lichte rook uit de pijlstok
- Oliedop danst lichtjes bij gasgeven
- Handschoen blaast op als deze om de vuldop gespannen wordt
Kan het kwaad om hier nog een tijdje mee door te rijden. Ik heb het namelijk erg druk en wil over een aantal weken alles in 1x vervangen. Luchtfilter, veerpoot, oliefilter, motorsteunrubber, etc.
Graag jullie mening en kan het wellicht ook wat anders zijn. Olieverbruik is nul, koelvloeistof mooi op temperatuur, loopt mooi stationair.
Extra: Olie is nog mooi helder, geen sludge op de oliedop of peilstok, geen sludge of schuim in het koelvloeistofreservoir, pluimt af en toe uit de uitlaat (beetje blauwe rook).