Overlijden en uitvaart Marcel Plagge (MarcelV70R)

Dirk342
In nagedachtenis
Geslacht:
Subject:

Overlijden en uitvaart Marcel Plagge (MarcelV70R)

· 
Posted: 29.08.2018 - 08:01  ·  #1
Zoals Rutger heeft gevraagd, en in overleg, wil ik draag onderstaande ook hier even vermelden:

Aanstaande zaterdag, 1 september, moeten wij helaas afscheid gaan nemen van Marcel. Zijn zoon Bart heeft mij om een gunst gevraagd. Het regelen van een rouwstoet met Volvo's.

Tijd: vertrek stoet 16.15u (probeer 16.00u aanwezig te zijn)

Afscheidsceremonie start om 17.00u bij crematorium Den en Rust, Frans Halslaan 27 te Bilthoven. Wie niet kan aansluiten om 16.15 bij Serva, kan op eigen gelegenheid naar Bilthoven.

http://i284.photobucket.com/al…6736_n.jpg

Marcel gaat zijn laatste rit maken in een Volvo V90 (nieuw model). Aangezien hier veel mensen zijn die hem een laatste groet willen geven lijkt mij dit geen moeilijke opgave om een mooie stoet te vormen. Er rijden sowieso al een Saffron en een Laserblue mee.

De ceremonie is toegankelijk voor alle vrienden en kennissen van Marcel, ook wanneer u geen rouwkaart ontvangen heeft.

Bent u geen lid van dit forum, stuur dan een mail naar R.Spin@volvo850club.nl om uzelf aan te melden voor de rouwstoet. Dan zet ik u in het lijstje.

Aangezien Marcel nog meer Volvo vrienden op andere fora en kringen had vraag ik iedereen die dit leest in zijn Volvo groepje te verspreiden.

Lijstje dan maar?

1. Marcel Plagge - V90
2. Yolanda - V70R Saffron (de oude van Marcel)
3. Spin! - V70R Laserblue
4. elianmars - V70N
5. Marc O. (V70 NN)
6. Florian en Ira (S60)

Selected quotes for multi-quoting:   0