Quote door V70 2.3R 1997
Live data uitlezen met vida gaat dus bij mij helaas niet dus dat wordt lastig...
Ah ja, net een jaar te oud natuurlijk. Als ik je thread goed lees heb je de KVS en de MAP sensor nog niet bekeken. Die kun je beide gewoon met de multimeter testen om te zien of de weerstand klopt. Als het gedrag met warme motor anders is dan met koude motor zou ik toch echt naar de KVS kijken. De referentiewaarden heb ik zo niet voor je, maar met een beetje googlen moet dat wel te vinden zijn.
Ook heb je de LMM en stationairklep niet echt goed getest. Stekker eruit geeft alleen maar een grove indicatie, maar geen uitsluitsel. Verwisselen met een bekend werkend exemplaar, of uitlezen van de data zijn de enige twee mogelijkheden om ze echt uit te sluiten.
Volgens mij hebben de s/v40 van 1997-2004 dezelfde LMM en stationairklep. Er zijn ook een boel BMW's met dezelfde LMM weet ik. Maar daar kom je snel genoeg achter door het serienummer van jouw artikelen even in Autodoc of Winparts te gooien. Met die opgedane kennis kun je zo naar de sloop om goedkoop wat referentiemateriaal te halen.