Goedemiddag samen,
Ik heb al rondgezocht hier op het forum maar niets gevonden dat kan helpen met de “Parkeerhulp service vereist” bericht.
Met Vida de boel uitgelezen:
Zoals te lezen geven alle 4 sensoren een error.
Wat heb ik gecontroleerd inmiddels:
Iemand nog een idee Waar ik dan moet kijken? De kabel die uit de PDC naar de kabelboom gaat, waar komt deze uit? Enig idee hoe ik die kan controleren op werking?
Dank alvast voor de hulp en suggesties!
Tijn
Ik heb al rondgezocht hier op het forum maar niets gevonden dat kan helpen met de “Parkeerhulp service vereist” bericht.
Met Vida de boel uitgelezen:
Zoals te lezen geven alle 4 sensoren een error.
Wat heb ik gecontroleerd inmiddels:
- Alle zekeringen gecheckt en allemaal zijn ze goed. Ik als ergens dat de PDC op dezelfde zekering zit als de centrale deurvergrendeling, die doet het prima.
- Een gebruikte maar werkende (Aldus RIma) PDC computer gekocht (4 jaar geleden was dat het euvel). Maar helaas, ding verwisseld, gereset met VIDA maar melding blijft.
- Toen achterbumper eraf, bekabeling en sensoren los gehaald. Kabel doorgemeten, geen breuk. Alle 4 de sensoren nagemeten, geven alle dezelfde waarde in Ohm. Dus die zouden ook goed moeten zijn.
Iemand nog een idee Waar ik dan moet kijken? De kabel die uit de PDC naar de kabelboom gaat, waar komt deze uit? Enig idee hoe ik die kan controleren op werking?
Dank alvast voor de hulp en suggesties!
Tijn