hoe weet ik of mijn parkeersensoren zullen blijven werken zonder een originele Volvo radio? Er zit nu een HU 1205 in en er zit geen parkeersensoren schakelaar in de onderste knoppenrij.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Ben bang dat er niets anders op zit als dit uit te proberen.
Persoonlijk zou ik eens de stekkers uit de radio halen om te kijken wat er gebeurd.
Tip: haal bij handelingen aan het dashboard wel even de min pool van de accu los.
Anders kun je langs de dealer om je airbagstoring te laten resetten.
Ben bang dat er niets anders op zit als dit uit te proberen.
Persoonlijk zou ik eens de stekkers uit de radio halen om te kijken wat er gebeurd.
Tip: haal bij handelingen aan het dashboard wel even de min pool van de accu los.
Anders kun je langs de dealer om je airbagstoring te laten resetten.
Zou dat ook kunnen door de zekering vd radio even eruit te halen of is de radio niet apart gezekerd ?
Ik wil het nml. graag nu weten. Als het over de HU loopt dan bestel ik nu een iPod adapter. Anders wacht ik even en ga ik voor een headunit waar ik gelijk een achteruitrij camera op kan aansluiten
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009