Parrot inbouwen HU 603

Tussenstuk?

Hans Roolant
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 81
Subject:

Parrot inbouwen HU 603

· 
Posted: 06.07.2013 - 11:16  ·  #1
In mijn S60 van 2002 zit de standaard HU 603 ( CD + Cassettespeler) ingebouwd, ook een telefoonhouder met bediening op het stuur.
Ik wil deze telefoonset er uit halen en vervangen door een parrot.
Nu beweert de een dat hier een extra tussenstuk voor nodig is, een ander dat de parrot zo op de radio kan worden ingeplugd.
Wie heeft hier ervaring in en hoe zit dat nu?
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

Re: Parrot inbouwen HU 603

· 
Posted: 07.07.2013 - 00:35  ·  #2
De Parrot kun je inderdaad zo inbouwen.
Mocht je de originele telefoon willen uitbouwen, laat hem dan middels Vida uitprogammeren
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 07.07.2013 - 12:34  ·  #3
Er is een adapter leverbaar, dat heet een iso to car adapter en worden door KRAM gemaakt. Ff zoekenn op internet, er zijn meerdere mogelijkheden bij volvo. Die prik je er tussen, kan maar op 1 manier, en dan ben je klaar. De parrot gaat er van uit dat de de gestandaardiseerde iso stekker in de radio hebt. Dat is bij bijna elke universele radio het geval. Met dit verloopje los je dit op.
Volgens mij moet je deze hebben:
http://www.carkitstunter.nl/co…0_00-.html
Link is de eerste die ik tegenkwam, dus geen idee of deze webshop goed en of goedkoop is.
Renate1976

Subject:

· 
Posted: 08.07.2013 - 08:09  ·  #4
Volgens mij heb ik ook een HU603, en een papagaai :P

ik heb de mki9100 parrot, hoe het zit geen idee eigenlijk, zat er al in

kan het console makkelijk los? dan kan ik ff loeren of ik een dingetje ertussen heb

:D
twanvz
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 08.07.2013 - 09:29  ·  #5
Ik heb ook HU603 en MKI9100 parrot.
Is heel simpel.

Trek het linkerpaneel los bij je voorruit, klik de microfoon vast achter de verlichting boven je hoofd bij de binnenspiegel.
Doe daar je microfoonkabel doorheen, trek hem onder de kappen onder je stuur door naar achter de radio.

Radio haal je er heel simpel uit, trek het pennenbak er uit aan beide kanten dmv 2 schroevendraaiers aan beide kanten er onder tegelijkertijd, links en rechts dus, daarna zie je 2 schroeven, haal die eruit, trek dan het paneel schuin naar onder en blijf hem bewegen naar links en rechts terwijl je naar beneden trekt en daarna trek je hem ook los. Nu zie je nog 2 schroeven en trek je het bovenste paneel los, door hem naar boven te trekken vanaf de onderkant, dus naar je toe trekken. Daarachter kun je de parrot ergens kwijt.

Inderdaad iso adapter moet je even regelen, kosten 10tje.
Renate1976

Subject:

· 
Posted: 26.07.2013 - 19:14  ·  #6
Och gelukkig is de oplossing er hahaha

ik heb namelijk een 803 :D

Selected quotes for multi-quoting:   0