Van de zomer heb ik de Parrot MK9200 laten inbouwen na goede ervaringen bij mijn vorige auto. Ik ben tevreden over de belangrijkste functie van de Parrot: het bellen. Wel specifiek voor dit type gekozen vanwege de vele mogelijkheden om muziek te luisteren via de Parrot (telefoon, iPod, iPad, usb, sd). Stekkertjes netjes in het vak onder de armsten weg laten werken, schermpje zit precies in het midden tussen de ventilatieroosters op het dashboard.
So far, so good. Geluidskwaliteit is goed tot erg goed, maar jammer genoeg kan ik het geluid niet beïnvloeden met de HU650. Volume, bas, treble, balans of fade: niets verandert iets aan de muziek uit de Parrot (uiteraard gaat het geluid wel over de boxen). Volume kan ik alleen aanpassen via de Parrot zelf.
Kan iemand mij het volgende vertellen:
1. Is dit te wijten aan de beperking van de HU?
2. Is dit te wijten aan de beperking van de Parrot?
3. Is dit te wijten aan de manier waarop de Parrot is ingebouwd (verkeerde kabel?)
Daarnaast vroeg ik me af of ik dit probleem ook zou hebben wanneer ik een GROM via mijn RTI zou aansluiten?
Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven.
Groet,
Sander
So far, so good. Geluidskwaliteit is goed tot erg goed, maar jammer genoeg kan ik het geluid niet beïnvloeden met de HU650. Volume, bas, treble, balans of fade: niets verandert iets aan de muziek uit de Parrot (uiteraard gaat het geluid wel over de boxen). Volume kan ik alleen aanpassen via de Parrot zelf.
Kan iemand mij het volgende vertellen:
1. Is dit te wijten aan de beperking van de HU?
2. Is dit te wijten aan de beperking van de Parrot?
3. Is dit te wijten aan de manier waarop de Parrot is ingebouwd (verkeerde kabel?)
Daarnaast vroeg ik me af of ik dit probleem ook zou hebben wanneer ik een GROM via mijn RTI zou aansluiten?
Ik hoop dat iemand me meer duidelijkheid kan geven.
Groet,
Sander