Dat bedrijf gaat bij mij op de NO DO-list! Daar koop ik geen auto. Als de wet dit niet strafbaar stelt zit de fout toch echt bij hun en niet hier! Nu al medelijden met de persoon die deze auto koopt! Maar super opgemerkt Jan!
Dat bedrijf gaat bij mij op de NO DO-list! Daar koop ik geen auto. Als de wet dit niet strafbaar stelt zit de fout toch echt bij hun en niet hier! Nu al medelijden met de persoon die deze auto koopt! Maar super opgemerkt Jan!
Doe s rustig.... =)
Natuurlijk koop je geen auto waarvan je vermoed dat de kilometerstand bijna 50% teruggedraaid is.
Maar wie zegt dat dit bedrijf ervan weet ?
Misschien is de auto al wel 3 x over doorgeschoven en hebben zij hem met 295.000 binnen gekregen en is hun niets te verwijten.
Dat de fout niet hier ligt lijkt me duidelijk. De wet stelt het WEL strafbaar als je ervan weet.
Niet als je er niet van weet idd... dat zou ook nogal raar zijn he ?
En er rijden massa's mensen naar volle tevredenheid met een km stand die veel minder aangeeft als de werkelijk gereden kilometerstand, als je het niet weet zou het zomaar kunnen dat je er geen last van hebt
Nogmaals...neemt niet weg dat ik m ook niet wil hebben als de km/prijs verhouden zo 'aangepast' is !!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009