Passagiersstoel v70 3

Bouke v70n
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Passagiersstoel v70 3

· 
Posted: 31.05.2021 - 21:15  ·  #1
Beste Forum leden,

Ik heb er sinds kort een v70 3 gekocht. (2008)

Nu zoek ik een tweedehands passagiersstoel die ik kan aanpassen voor mijn vriendin, hij drukt te veel in haar rug. Ikzelf vind het geen ramp maar het valt mij wel op dat de stoelen in mijn v70 2 zachter zitten.

Op marktplaats kon ik er geen vinden, wel worden er complete sets aangeboden voor veel. Weet iemand waar ik terecht kan voor zoiets.

Groeten Bouke
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Passagiersstoel v70 3

· 
Posted: 01.06.2021 - 07:25  ·  #2
Kuip
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 58
Subject:

· 
Posted: 01.06.2021 - 07:35  ·  #3
En anders bij Deijne in Uden, die heeft heel veel P3 wagens staan waar vaak nog het interieur in zit. Je kan het beste even langs gaan en zelf snuffelen op het terrein, want bij sommige exemplaren zijn er zoveel onderdelen in het interieur geknikkerd dat ik mij afvraag hoe een stoel daar onderuit komt, maar er zijn er ook genoeg waarbij het wel meevalt.
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 01.06.2021 - 08:43  ·  #4
Zit er geen lendensteun in de stoel? Draaiknop aan de zijkant halverwege de rugleuning. Mijn bestuurdersstoel heeft die wel, al weet ik zo niet uit mijn hoofd of de passagiersstoel er ook een heeft. Wellicht over het hoofd gezien.
Gimle
Supporting Member
Geslacht:
Homepage: royalcrystalline.n…
Subject:

· 
Posted: 01.06.2021 - 09:01  ·  #5
Een andere vraag, past een V70NN stoel/achterbank in en S80N?
Ik zit er zelf over te denken om een upgrade te doen naar elektrische verstelling en stoel verwarming, maar weet niet of het zou passen.
Dat zou het aanbod voor mij echt enorm groter maken ;)
Bouke v70n
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 01.06.2021 - 10:09  ·  #6
Quote door Bolbo

Zit er geen lendensteun in de stoel? Draaiknop aan de zijkant halverwege de rugleuning. Mijn bestuurdersstoel heeft die wel, al weet ik zo niet uit mijn hoofd of de passagiersstoel er ook een heeft. Wellicht over het hoofd gezien.

Ja zit er inderdaad op. Deze hebben we helemaal teruggedraaid. Ooit in een Saab had ze de stoel laten aanpassen door een aantal banden in de rugleuning door te snijden, dat werkte voor haar perfect. Hoe minder steun hoe beter voor haar. Zoiets wil ik ook proberen maar dan niet met de originele stoel :)

Selected quotes for multi-quoting:   0