Ik overweeg nieuwe velgen aan te schaffen. Op mijn V70 summum uit 2005 zitten nu nog de originele velgen( km stand 530.000) Ze beginnen nu wat gebruikssporen te vertonen dus ik wil er wat mee. Ik weet niet hoe ze precies heten maar het waren de 17 inch velgen die bij de Summum geleverd werden in 2005. Ik kan ze laten spuiten natuurlijk want ze zijn verder nog goed maar dat kost een paar honderd euro.
Ik ben wat gaan spitten en kan nog niet echt de velgen bij mijn smaak vinden.
Nu kwam ik na wat googlen deze velgen tegen:
Die zijn helemaal mijn smaak. Maar ze zijn van het type van na 2008 en volgens de configurator passen ze niet op mijn V70.
Voor zover ik kan nagaan zijn het de 18 inch Ixion velgen die bij een V60 horen.
Maar blijkbaar passen ze ook op mijn V70?
Ik kwam dit plaatje tegen op Swedespeed.com en daar staat de volgende tekst bij:
I also manage to find a set of Ixion I's on craigslist locally. I enlarged the centerbore on the wheels from 63.4 to 65.1, they went on perfectly. The only thing though, for anyone who is considering ixions, youll need 20mm spacers up front, and 20mm out back
Begrijp ik goed dat hij de gaten heeft uitgeboord? En kan dat en is dat toegestaan hier in NL?
En zijn die spacers ook hier verkrijgbaar?
Het spreek me ontzettend aan en zou hier wel voor willen gaan maar hoe ga ik dat doen?
Ik kwam deze velgen tegen op marktplaats en die zijn helemaal mijn smaak!
http://www.marktplaats.nl/a/au…e=lr&pos=2
Ik ben wat gaan spitten en kan nog niet echt de velgen bij mijn smaak vinden.
Nu kwam ik na wat googlen deze velgen tegen:
Die zijn helemaal mijn smaak. Maar ze zijn van het type van na 2008 en volgens de configurator passen ze niet op mijn V70.
Voor zover ik kan nagaan zijn het de 18 inch Ixion velgen die bij een V60 horen.
Maar blijkbaar passen ze ook op mijn V70?
Ik kwam dit plaatje tegen op Swedespeed.com en daar staat de volgende tekst bij:
I also manage to find a set of Ixion I's on craigslist locally. I enlarged the centerbore on the wheels from 63.4 to 65.1, they went on perfectly. The only thing though, for anyone who is considering ixions, youll need 20mm spacers up front, and 20mm out back
Begrijp ik goed dat hij de gaten heeft uitgeboord? En kan dat en is dat toegestaan hier in NL?
En zijn die spacers ook hier verkrijgbaar?
Het spreek me ontzettend aan en zou hier wel voor willen gaan maar hoe ga ik dat doen?
Ik kwam deze velgen tegen op marktplaats en die zijn helemaal mijn smaak!
http://www.marktplaats.nl/a/au…e=lr&pos=2
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).