Quote door TonD
Met de S70 meer dan eens problemen gehad met starten toen die geparkeerd stond in de parkeergarage op Schiphol. Al wel wat jaren geleden intussen, en de eerste keer sta je gek te kijken maar als het daarna nog een paar keer gebeurd is het geen toeval meer en zet je een volgende keer de auto elders. Wie weet wat straks allemaal nog kan gebeuren met die elektrieke auto's....Zou grappig zijn als ze elkaar gaan beïnvloeden. Oei daar staat de buurman al met zijn el. auto ik kan daar niet naast staan en daar ook niet en daar niet haha.
Nou, ik kan je vertellen, ik hoorde laatst van iemand die had zijn electische Kia Niro weg gedaan omdat zijn vrouw continue last had van hoofdpijn als die auto bij hun op de oprit stond.
Was nog een heel gedoe om die auto om te ruilen voor een andere vanwege de reden dat het een leaseauto was. Daar is een heel onderzoek aan vooraf gegaan omdat de leasemaatschappij het verhaal niet geloofde.
De beste man rijdt nu gewoon weer in een benzine auto en zijn vrouw heeft nergens meer last van.