pechbak v70 2002 automaat

M95
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Subject:

Re: pechbak v70 2002 automaat

· 
Posted: 26.12.2024 - 14:20  ·  #46
Ik ga er van uit dat je accu compleet dood was anders had je de klep wel kunnen bedienen...

Voor de volgende keer; onder de motorkap, aan de bestuurderszijde zitten aansluitpunten voor + en -.
Dan had je met je reserve accu het systeem weer van stroom kunnen voorzien en de achterklep kunnen openen.
Ed-Raket
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 26.12.2024 - 15:27  ·  #47
welke achterlijke zweed heeft dit bedacht.

Nou, nou, beetje rustig aan hè met dit soort krachttermen.😡
Wel opvallend. Laatste tijd zie ik ook in verschillende Volvo Facebook groepjes lieden voorbij komen die ontzettend lopen te vloeken en tieren op alles wat met Volvo te maken heeft.
Waarom rijd je dan überhaupt Volvo en waarom meldt je je dan aan in Volvo groepen?
Dat vraag ik mij dus af.
Spier1968
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 56
Subject:

· 
Posted: 26.12.2024 - 16:00  ·  #48
Quote door M95

Ik ga er van uit dat je accu compleet dood was anders had je de klep wel kunnen bedienen...

Voor de volgende keer; onder de motorkap, aan de bestuurderszijde zitten aansluitpunten voor + en -.
Dan had je met je reserve accu het systeem weer van stroom kunnen voorzien en de achterklep kunnen openen.

+1 👍
josf
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 27.12.2024 - 16:07  ·  #49
Quote door Ed-Raket

welke achterlijke zweed heeft dit bedacht.

Nou, nou, beetje rustig aan hè met dit soort krachttermen.😡
Wel opvallend. Laatste tijd zie ik ook in verschillende Volvo Facebook groepjes lieden voorbij komen die ontzettend lopen te vloeken en tieren op alles wat met Volvo te maken heeft.
Waarom rijd je dan überhaupt Volvo en waarom meldt je je dan aan in Volvo groepen?
Dat vraag ik mij dus af.

Ik vraag me alleen af welke domme zweed dat bedacht heeft, bij de S80 had je een extra slot. Was verdomde handig. Soms is verbeteren niet verbeteren.

een 440 heeft mijn leven gered in 2005 tijdens een ongeluk.
GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Leeftijd: 63
Subject:

· 
Posted: 27.12.2024 - 22:44  ·  #50
Quote door Spier1968

Quote door M95

+1 👍

+2 👍 er is dus wel over na gedacht
josf
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: Vandaag om 13:43  ·  #51
Het is en blijft een pechbak, vandaag totaal 160 km gereden... zonder radio die deed het dus niet meer na de.accu wissel.
Thuis in gekomen alle zekeringen nagelopen die zijn goed. Zie de radio wel even zacht oplichtten als ik stroom aanzet, oude radio geprobeerd, deed ook niets, toen een clarion van citroen geprobeerd, merk dat hij wel stroom kreeg omdat ik een cd erin/uit kon doen. Dus hij krijgt stroom.

Geen idee wat er mis.mee is nu.
zekering 15/16/17 zijn goed, ronde zekering voor de radio aansluiting ook en de radiozekering ook.

Iemand een idee?

Selected quotes for multi-quoting:   0