In de tijd dat ik deze auto bezit heb ik 2 á 3 keer meegemaakt dat de cc het ineens niet meer deed. Ik kreeg dan de code ECM-940F rempedaalsensor onjuist signaal.
Echter tijdens mijn vakantie heb ik ook 2 keer hetzelfde gehad, maar dan met een oranje lampje op het display.
Uitlezen gaf bovenstaande code plus nog een extra, namelijk BCM-0103, pedaalstandsensor onjuist signaal.
In vida zie ik dat beiden betrekking hebben op de rempedaalsensor. Maar is dit hetzelfde als de pedaalstandsensor?
Of zitten er soms twee sensoren in de behuizing?
En als ik naar het storingsbeeld van BCM-0103 kijk moet ik mij misschien toch wel zorgen gaan maken: "rembekrachtiging is geblokkeerd".
Maar hier heb ik niks van gemerkt, terwijl ik er best wel een tijd mee heb rondgereden. Enkel de cc deed het niet.
Na opnieuw starten wel weer.
Ik heb in vida even gezocht, maar kon nergens vinden hoe die sensor te testen.
Terwijl ik in een topic hier toch heb gelezen dat dit wel degelijk kan.
Wie weet waar ik dit in vida kan vinden?
Echter tijdens mijn vakantie heb ik ook 2 keer hetzelfde gehad, maar dan met een oranje lampje op het display.
Uitlezen gaf bovenstaande code plus nog een extra, namelijk BCM-0103, pedaalstandsensor onjuist signaal.
In vida zie ik dat beiden betrekking hebben op de rempedaalsensor. Maar is dit hetzelfde als de pedaalstandsensor?
Of zitten er soms twee sensoren in de behuizing?
En als ik naar het storingsbeeld van BCM-0103 kijk moet ik mij misschien toch wel zorgen gaan maken: "rembekrachtiging is geblokkeerd".
Maar hier heb ik niks van gemerkt, terwijl ik er best wel een tijd mee heb rondgereden. Enkel de cc deed het niet.
Na opnieuw starten wel weer.
Ik heb in vida even gezocht, maar kon nergens vinden hoe die sensor te testen.
Terwijl ik in een topic hier toch heb gelezen dat dit wel degelijk kan.
Wie weet waar ik dit in vida kan vinden?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).