Pegasus 17" onder S60

vliegende-vince
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Pegasus 17" onder S60

· 
Posted: 13.03.2015 - 16:42  ·  #1
Aangezien de zomer er alweer in rap tempo aan lijkt te komen ben ik op zoek naar nieuwe zomersloffen. Afgelopen najaar heb ik nieuwe winterbanden onder mijn huidige velg laten monteren aangezien ik voor de zomer toch graag over wilde naar een pegasus velg.
Na wat struinen op dit forum ben ik een aantal verschillende opties tegen gekomen.
Ik las dat de velgen van TAM goed staan aangeschreven, maar is iemand misschien ook bekend met de velgen van SWH?? Deze worden oa aangeboden door: online velgen
Ik rijd vrij weinig per jaar (12-15k) over het algemeen ook vrij rustig door die verdomde trajectcontroles waar ik merendeel van de tijd over heen moet. Ik hoef dus ook geen circuit kwaliteit velg te hebben, maar hij moet wel veilig zijn, en aangezien we half op de stoep moeten parkeren ook een stoeprandje zo nu en dan kunnen verdragen ;-)

Als iemand dus info voor me heeft, graag ;-)
koopje
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 66
Subject:

Re: Pegasus 17" onder S60

· 
Posted: 13.03.2015 - 21:58  ·  #2
Heb zelf TAM Pegasus 17'' met winterbanden en daarover goed tevreden.
Voor de zomer originele Pegasus velgen.
Kwaliteit van SWH kan ik niet beoordelen, maar lees niet dat het TAM kwaliteit is.

Gr. Andor ( momenteel Comets aan het testen )
vliegende-vince
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Pegasus 17" onder S60

· 
Posted: 23.03.2015 - 10:30  ·  #3
Bedankt voor de info Andor,

Na wat speurwerk heb ik uiteindelijk toch besloten de pegasus velg (op dit moment) te laten varen. Voor een setje met banden kwam ik al snel op de €850-950 uit.
Hoe graag ik ze er ook onder heb daar heb ik op dit moment het geld even niet voor beschikbaar.
Voor de winter heb ik nieuwe winterbanden op mijn Mimas velg laten leggen, en met de hogere temperaturen die eraan gaan komen heb ik wel een nieuwe zomerband nodig.
Na wat struinen op internet heb ik een setje Mimas met een michelin band gevonden, kan deze morgen op gaan halen.
De pegasus blijft voorlopig op de verlanglijst staan!!

Selected quotes for multi-quoting:   0