2 weken geleden nieuwe H7 lampen erin gezet, zoals de titel vermeld Philips X treme vision.
Vanaf moment 1 ontzettend tevreden over, een enorme bak licht.
130% meer als je de verpakking moet geloven.
Échter... in de afgelopen 2 weken al 4 keer aangesproken bij de stoplichten "Je rijdt met groot licht aan!!".
Ook meerdere keren een seintje gekregen van mede weggebruikers.
Nu ben ik voorstander van veel licht om gezien te worden, maar nu lijkt het er op dat te veel ook kan.
Zijn er onder ons nog anderen die lampen zoals deze hebben ( Night breaker schijnt ook veel licht te zijn). Wat is jullie ervaring?
Kan ik nog wat doen aan afstellingen?
De lampen staan nu zo ver mogenlijk naar beneden afgesteld, ze kunnen nog omhoog gericht worden, maar dan schijn ik al helemaal bij iedereen naar binnen...
Tot noch toe zien ze mij in ieder geval niet over het hoofd....
Vanaf moment 1 ontzettend tevreden over, een enorme bak licht.
130% meer als je de verpakking moet geloven.
Échter... in de afgelopen 2 weken al 4 keer aangesproken bij de stoplichten "Je rijdt met groot licht aan!!".
Ook meerdere keren een seintje gekregen van mede weggebruikers.
Nu ben ik voorstander van veel licht om gezien te worden, maar nu lijkt het er op dat te veel ook kan.
Zijn er onder ons nog anderen die lampen zoals deze hebben ( Night breaker schijnt ook veel licht te zijn). Wat is jullie ervaring?
Kan ik nog wat doen aan afstellingen?
De lampen staan nu zo ver mogenlijk naar beneden afgesteld, ze kunnen nog omhoog gericht worden, maar dan schijn ik al helemaal bij iedereen naar binnen...
Tot noch toe zien ze mij in ieder geval niet over het hoofd....