Heb de auto al een paar keer in de was gezet(turtle wax) en was hem regelmatig met de hand en ga af en toe door de wasstraat.
Nu wil ik hem wel eens, net zoals heel veel hier doen, een keer beter verwennen.
Ik wil hem gaan kleien en dan goed in de wax zetten. Maar wat heb ik daar voor producten voor nodig. Ik wil alles met de hand doen en niet met een poetsmachine.
Drive2shine heeft niet een beginnerssetje kant en klaar liggen.
Dus wat heb ik precies allemaal nodig?
En die is juist vrij stevig, die gebruikte ik niet zonder polijsten. Als je niet wilt polijsten, ga dan liever niet kleien maar was je auto goed en behandel 'm met een teeroplosser (TarX o.i.d.) en een vloegroestverwijderaar (IronX o.i.d.). De kans dat je de eerste keer je hele auto vol marring zet is vrij groot... :yes:
Misschien een keer een poets-meeting organiseren jongens, er zijn er meer die geen of weinig poets ervaring hebben inclusief ikzelf...!!! Ik zou dus alvast van de partij zijn.
En misschien wel een goed idee om de auto's beschermd de winter in te laten gaan...! ?
Ik wil eventueel best weer een dag organiseren voor 4 ~ 6 personen.
Het enige probleem is dat ik aan het weer gebonden ben aangezien er maar 1 auto binnen kan staan.
Dan moeten we een locatie gaan zoeken, mij mag je alvast noteren als je, we of wie dan ook een lokatie hebben.
Iemand suggesties ?
Misschien moet je een prijs roepen wat zoiets per persoon of auto zou gaan kosten
Locatie is geen probleem - in goed overleg zou dat bij mij kunnen. Kan hier makkelijk 10 auto's kwijt binnen. Maar dan moet Steve bereid zijn om zijn loempia-kar mee te nemen
Nou kijk, Super !!! Al bijna geregeld dan. Nu alleen nog even een prijskaartje en een datum prikken en dan inschrijven maar.....
Kun jij één of meerdere data roepen waarop dat zou kunnen ?
Nou kijk, Super !!! Al bijna geregeld dan. Nu alleen nog even een prijskaartje en een datum prikken en dan inschrijven maar.....
Kun jij één of meerdere data roepen waarop dat zou kunnen ?
Ik? Gaat niet om mij, gaat om Steve... die moet willen en kunnen. Pas dan kan er een verdere planning gemaakt worden. Mijn ruimte stel ik belangeloos ter beschikking overigens.