De huistafel lag goed vol tijdens het indelen, maar ja.. Poetsproducten zijn er veel, teveel. En ach, alleen door het zelf te proberen weet je of je het fijn vind of niet..
Je moet inderdaad goed opletten dat je niet teveel koopt. Dat is echt onzin. Ik detail nu ongeveer 15 jaar en heb ook in het begin heel wat producten gekocht. Op een gegevn moment kom je tot een lijn waarmee ik nu werk en ongeveer 10 flessen/potjes heb. Dit een aantal machineel te verwerken polijstmiddelen, wax shampoo en voedingsproducten voor, lak, kunstof en leder. Wel heb ik 3 machines en verschillende pads. De combi van machine, pads en middel maakt veel verschil.
Je moet inderdaad goed opletten dat je niet teveel koopt. Dat is echt onzin. Ik detail nu ongeveer 15 jaar en heb ook in het begin heel wat producten gekocht. Op een gegevn moment kom je tot een lijn waarmee ik nu werk en ongeveer 10 flessen/potjes heb. Dit een aantal machineel te verwerken polijstmiddelen, wax shampoo en voedingsproducten voor, lak, kunstof en leder. Wel heb ik 3 machines en verschillende pads. De combi van machine, pads en middel maakt veel verschil.
Amen to that. Heb dezelfde fout gemaakt. Inmiddels weer een hoop verkocht, twee-derde gebruikte ik nooit en dat stond dus te verpieteren. Met die andere een-derde kreeg ik eigenlijk iedere auto strak.
precies. Ik heb zelfs een potje wax gekocht dat 250 euro koste!!!!!! Wa een speciaal ontwikkelde carbuana wax waar ingredienten inzitten die 1 maand per jaar groeien ergens in de jungle van ... Heb het 2 keer gebruikt. Super glans, maar helaas is het vrij snel van de auto af.
Ik poets al meer dan 50 jaar auto's. Ben in 1957 met de auto (oud Engels) van mijn grootvader begonnen. Heb inmiddels al zijn poetsmiddelen wel opgebruikt. Ik vind het prachtig iedereen met "nieuwe" middelen aan de gang te zien gaan. Mijn auto glimt als ie gepoetst is. Meer niet. Het blijft soms wat langer glanzen, soms niet, Machines gebruik ik nooit, slechte ervaringen mee. Puur handwerk, soms een dag bezig, puur ontspannend, altijd plezier aan. Altijd aanloop van bekenden als ik poets, altijd gezellig, zo moet het blijven. Plezier aan de auto, plezier aan het onderhoud. Meestal ziet mijn auto er netjes uit, maar breng geen vergrootglas mee. Mijn vrouw keurt, is zij gelukkig, ben ik het.