Zit ik me net in te lezen over poetstechnieken en middelen, raak ik ineens de weg kwijt.
Misschien binnenkort toch eens een potje was van het een of ander kopen.................
Sorry Folke. Sorry Folke.
Collinite 915 ? :yes:
Bevalt me prima.
Lange standtijd. Hier zit er het sinds oktober op. Als je zegt dat het vorige week is aangebracht geloof je het ook, zo goed is de beading nog.
Hans gebruikt deze was ook. Die zit er nog langer op ! :yes:
Hoeveel maanden heb jij hem er al op Hans?
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik wil even mijn bijna definitieve lijstje hier laten en. als iets overbodig is of goedkoper kan laat het weten. het is de bedoeling om hiermee minimaal 2 zwarte v70's te kunnen doen.
Ik wil even mijn bijna definitieve lijstje hier laten en. Ik wil het voor 1 februari bestellen omdat daarna de prijzen met 5 tot 20% omhoog gaan bij carclean. als iets overbodig is of goedkoper kan laat het weten. het is de bedoeling om hiermee minimaal 2 zwarte v70's te kunnen doen.
Dat is niet veel....
De site maakt gebruik van cookies. Dus als je spullen verzamelt in een webshop, worden die gegevens in cookies bewaard op JOUW pc..Dus zien anderen niets als ze op de link klikken.
Je zult het boodschappenlijstje dus anders moeten weergeven als je wil dat anderen het kunnen zien..
Ik wil even mijn bijna definitieve lijstje hier laten en. als iets overbodig is of goedkoper kan of als er iets mist laat het weten. het is de bedoeling om hiermee minimaal 2 zwarte v70's te kunnen doen.
Ja als ik weer geld heb komen er meer en spul voor de velgen. Heb er een paar thuis en dan nog 3 bij het pakket. Zou 1 droogdoek genoeg zijn voor de auto?
Ja als ik weer geld heb komen er meer en spul voor de velgen. Heb er een paar thuis en dan nog 3 bij het pakket. Zou 1 droogdoek genoeg zijn voor de auto?
In het voorjaar en zomer wel.
In het najaar en de winter wordt het al lastiger is mijn ervaring.