Klinkt vreemd,en wellicht is de beschrijving nog vreemder: Bij een temp van 20° C en hoger komen er er "pok pok" geluiden vanuit het vooronder, linkerzijde. Bij het rechtuitrijden op snelheden van 20->120 km/u en bij het optrekken. Vooralsnog niet bij het nemen van linker en/of rechterbochten. Soms lijkt het alsof er een knikker in een plastik bakje ligt die op en neer rolt. Wanner er kracht komt op de aandrijving cq licht gas geven en licht gas lossen hoor je het geluid.
Bij de laatse beurt is rechts? een stabilisator (verticaal) vervangen, maar dat heeft het geluid niet doen verdwijnen. Het vreemde is dat het onder de 20° C niet is te horen, als of het smeervet dan dikker is ofzo. Een echte Zweedse/winter auto dus...maar 4 maanden in het jaar is het hier > 20°C.
Naturlijk kan ik nog een keer naar de dealer gaan, maar het probleem is dat ik dus een afspraak moeten maken op een dag dat het > 20°C is...
Verder rijdt de auto perfect, aleen het geluid doet geen recht aan de kwaliteitsbeleving.
V70 2.4T -2003 -120K km-handbak
Alvast bedankt voor de tips.
Bij de laatse beurt is rechts? een stabilisator (verticaal) vervangen, maar dat heeft het geluid niet doen verdwijnen. Het vreemde is dat het onder de 20° C niet is te horen, als of het smeervet dan dikker is ofzo. Een echte Zweedse/winter auto dus...maar 4 maanden in het jaar is het hier > 20°C.
Naturlijk kan ik nog een keer naar de dealer gaan, maar het probleem is dat ik dus een afspraak moeten maken op een dag dat het > 20°C is...
Verder rijdt de auto perfect, aleen het geluid doet geen recht aan de kwaliteitsbeleving.
V70 2.4T -2003 -120K km-handbak
Alvast bedankt voor de tips.