Quote door Joepiec Effe Apeldoorn bellen ...........en goed voor de productie van Volvo's, goed gedaan jochie :whistle: Zulke dingen vind ik nog wel humor! haha!
Quote door Arjanmijnster Dit (WAS) is een politie volvo belgie! ... dat is een heel speciale zo te zien
Hij heeft niet eens mistlampen zie ik nu.... (en dat terwijl Belgen, als er een klein beetje mist hangt, meteen ALLE lampen aanzetten....) Maar ja, genoeg lampjes op het dak e.d.
Quote door freek-t Hij heeft niet eens mistlampen zie ik nu.... (en dat terwijl Belgen, als er een klein beetje mist hangt, meteen ALLE lampen aanzetten....) Maar ja, genoeg lampjes op het dak e.d. En dat vind ik echt waardeloos!!!
Quote door Arjanmijnster Quote door freek-t Hij heeft niet eens mistlampen zie ik nu.... (en dat terwijl Belgen, als er een klein beetje mist hangt, meteen ALLE lampen aanzetten....) Maar ja, genoeg lampjes op het dak e.d. En dat vind ik echt waardeloos!!! Kan wel zo zijn, maar dit is erg handig voor in de file. Lampen aan en gaan met die banaan.