Beste mensen,
Al enige tijd (ik weet al niet eens meer hóe lang) werkt van mijn '02 V70 de raambediening rechtsachter niet meer.
- Het groene lampje in het knopje in de deur brandt wel
- Als ik linksvoor de knop bedien, klikt het relais onder het stuur wel (zowel bij knop omhoog als naar beneden)
- Als ik rechtsachter de knop bedien, klikt het relais onder het stuur niet (zowel bij knop omhoog als naar beneden)
- Het slot van het portier werkt gewoon naar behoren
- Het raam links achter werkt wel gewoon
Ik heb de portierschakelaars links- en rechtsachter al een keer omgedraaid, dat hielp niks.
Ik heb de raamschakelaar linksvoor al gereinigd, zonder resultaat.
Ik heb beide relais onder het stuur al omgewisseld, hielp niks.
Ik heb de verbinding tussen de deur en de auto zelf al losgehaald en gecontroleerd. Was in orde.
Zelf loop ik nu een beetje vast. Ik denk aan nog 2 mogelijke oplossingen:
- bedieningspaneel linksvoor vervangen
- motor elektrische raam vervangen
Iemand tips hoe ik kan controleren waar het aan ligt?
Al enige tijd (ik weet al niet eens meer hóe lang) werkt van mijn '02 V70 de raambediening rechtsachter niet meer.
- Het groene lampje in het knopje in de deur brandt wel
- Als ik linksvoor de knop bedien, klikt het relais onder het stuur wel (zowel bij knop omhoog als naar beneden)
- Als ik rechtsachter de knop bedien, klikt het relais onder het stuur niet (zowel bij knop omhoog als naar beneden)
- Het slot van het portier werkt gewoon naar behoren
- Het raam links achter werkt wel gewoon
Ik heb de portierschakelaars links- en rechtsachter al een keer omgedraaid, dat hielp niks.
Ik heb de raamschakelaar linksvoor al gereinigd, zonder resultaat.
Ik heb beide relais onder het stuur al omgewisseld, hielp niks.
Ik heb de verbinding tussen de deur en de auto zelf al losgehaald en gecontroleerd. Was in orde.
Zelf loop ik nu een beetje vast. Ik denk aan nog 2 mogelijke oplossingen:
- bedieningspaneel linksvoor vervangen
- motor elektrische raam vervangen
Iemand tips hoe ik kan controleren waar het aan ligt?