Met interesse dit verhaal gevolgd.
Ik ben ook vorig jaar ook teruggestuurd door een monteur van de dealer in Harderwijk toen ik kwam voor de gemaakte afspraak (deze dealer is prima overigens.. je hebt veel slechtere) De beste man zei "waarom zou je dit willen? Hij doet het, dus is het goed en het klinkt nog prachtig ook".
(Ik meende trouwens dat het 1 werkplaats uur zou kosten, dus rond de 100 piek.)
Ik begrijp nu dat dit niet helemaal correct is. Vida klaagt idd altijd over die illegale versterker trouwens
Maar dat stoort me niet zo..
Maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het geluid! Het klinkt werkelijk prima! Vol en rond, prima bas etc.
Dit gezegd hebbende loop ik het gevaar dat ik afgeserveerd wordt als iemand zonder "verstand van..."!
Maar ik ben altijd wel erg kritisch geweest op geluid thuis en in de auto en geniet dagelijks van mijn mixje huisvlijt (zelf geplaatste speakers en versterkers).
Dus van basis naar een mix van Premium met High Perf vóór ivm standaard deurpanelen en een 650. (Geen sub uiteraard met een 650...)
Maar mijn eigenlijke vraag is; stel dat ik geld over zou hebben (komt haast nooit voor als simpele alleenverdiener) wat moet ik dan
precies zeggen/doen bij de "echte Volvo garage"??' Ik dacht dat de Vida commando's ergens in een oude post op dit forum stonden, maar kan ze niet vinden. iets met RELOAD ofzo?
Dank,
DJ