Daarmee heb je meer dan je nodig hebt, het juiste dus. Het mooie is dat je de turboretour pakking en O-ring erbij hebt en die ook gelijk kan doen zo te zien.
Daarmee heb je meer dan je nodig hebt, het juiste dus. Het mooie is dat je de turboretour pakking en O-ring erbij hebt en die ook gelijk kan doen zo te zien.
Daarmee heb je meer dan je nodig hebt, het juiste dus. Het mooie is dat je de turboretour pakking en O-ring erbij hebt en die ook gelijk kan doen zo te zien.
Het rubbertje van de oliezeef is bij onze 2.4 140pk benzine/lpg s60 uit 2005 is nu bijna 200.000 km geleden vervangen bij een forum sponsor in de buurt van Elst.
Door een verbeterde groene versie,maar dat is wel bijna 200.000 ! zou het aan te bevelen zijn om het stomme ding weer is te vervangen ?
Het rubbertje van de oliezeef is bij onze 2.4 140pk benzine/lpg s60 uit 2005 is nu bijna 200.000 km geleden vervangen bij een forum sponsor in de buurt van Elst.
Door een verbeterde groene versie,maar dat is wel bijna 200.000 ! zou het aan te bevelen zijn om het stomme ding weer is te vervangen ?
Ik trek net de turbo van de T5 af, retour ringetje van 2007 is groen. De nieuwe is oranje ..
Zojuist de pan en onderuit gehaald.
Alles zag er na 260d km nog keurig uit. Geen kapotte ringen oid, pvc keurig open, geen troep.
Wat ik nu ga vervangen:
1x kleine + 1x grote zwarte ring tussen blok en pan.
2x groene ring van buis in carterpan
1x groen/oranje? ring van olie aanzuigbuis.
1x pijlstokring
1x olie aanzuigbuis ring
Vloeibare pakking
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).