Hoi allen,
Laat ik gelijk met de deur in huis vallen, ik wil graag LPG op mijn V70 laten bouwen. De wagen heeft nog maar 222.500km gelopen, net warmgedraaid dus.
We rijden veel, circa 25k per jaar. We zijn beide rustige rijders, zelden boven de 150 km/h en nooit trappen met een koude motor. Ook rijden we nooit met een aanhangwagen of caravan. Indien we in de bergen willen trappen schakel ik wel naar benzine.
Nu heb ik bij twee gerenommeerde bedrijven hier in de buurt (Van der helm te Hengelo en Agit te Rijssen) een nette offerte gekregen voor het inbouwen van een Prins VSI 2.0 dampgas. Beide bedrijven adviseerden een klepsmeersysteem. Nu geloof ik het marketingverhaal wel, maar ik wil graag echte cijfers en resultaten zien van gebruik vs geen gebruik.
Heeft iemand meetresulaten of ervaringen van het gebruik van flashlube op een 2.5T (zachte kleppen, vaste stoters!)?
Oftewel, moet ik alsnog om de haverklap mijn kleppen stellen?
Laat ik gelijk met de deur in huis vallen, ik wil graag LPG op mijn V70 laten bouwen. De wagen heeft nog maar 222.500km gelopen, net warmgedraaid dus.
We rijden veel, circa 25k per jaar. We zijn beide rustige rijders, zelden boven de 150 km/h en nooit trappen met een koude motor. Ook rijden we nooit met een aanhangwagen of caravan. Indien we in de bergen willen trappen schakel ik wel naar benzine.
Nu heb ik bij twee gerenommeerde bedrijven hier in de buurt (Van der helm te Hengelo en Agit te Rijssen) een nette offerte gekregen voor het inbouwen van een Prins VSI 2.0 dampgas. Beide bedrijven adviseerden een klepsmeersysteem. Nu geloof ik het marketingverhaal wel, maar ik wil graag echte cijfers en resultaten zien van gebruik vs geen gebruik.
Heeft iemand meetresulaten of ervaringen van het gebruik van flashlube op een 2.5T (zachte kleppen, vaste stoters!)?
Oftewel, moet ik alsnog om de haverklap mijn kleppen stellen?