Vanmorgen het bewuste stukje weg afgereden, geluid kwam niet terug.
Bij garage afgeleverd, monteur was welwillend, maar zegde niets toe. Als je mij het geluid kunt laten horen zei hij....
Lijkt wel of het tussen de oren zit. Benieuwd wat hij vanavond te melden heeft.
Als het nooit aanwezig is, behalve op dat specifieke stukje weg en dan ook nog soms, verdenk ik toch dat stukje weg. Ik heb op mijn dagelijkse route ook zo'n stukje, gromt en bromt om een of andere reden maar is niets te zien en klinkt alsof je motor te weinig toeren maakt.
Allemaal bedankt voor het meedenken! Inderdaad de uitlaat.
Heel goed Petrus, Provolvo!
Wat is er gebeurt; Donderdag parkeer ik in de parkeergarage en raak linksachter net de wand, zachtjes zeker niet plomp. Die middag was het geluid er voor het eerst. Toen direct naar de garage gereden, effin dat hebben jullie kunnen lezen.
Monteur merkte op dat het achterscherm iets boldde, een fractie maar. Vertelde hem het met inparkeren in de parkeergarage en dat was dat.
Hij vanmiddag inspectie gedaan van de uitlaat en zag dat er een glimmend plekje opzat.
Toen legde hij de link, en doordat de uitlaat uitzet met warmer worden tikte dat tegen de motor aan en gaf zodoende het geluid.
Ben bang dat me dit weer een fles beerenburg gaat kosten, want hij is me altijd goed tot dienst!
Ben echt superblij met die lui, ze begrijpen mijn handicap (veel werk in het westen dus de auto) en maken altijd een gaatje zodat hete er tussendoor kan. Ook doen ze veel Volvo's in de lease voor onderhoud dus zijn wat meer op de hoogte
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Wat is er gebeurt; Donderdag parkeer ik in de parkeergarage en raak linksachter net de wand, zachtjes zeker niet plomp. Die middag was het geluid er voor het eerst.
Ah, dat verklaard een hoop.
Maar goed, mooi dat je het gevonden hebt.
Wat is er gebeurt; Donderdag parkeer ik in de parkeergarage en raak linksachter net de wand, zachtjes zeker niet plomp. Die middag was het geluid er voor het eerst.
Ah, dat verklaard een hoop.
Maar goed, mooi dat je het gevonden hebt.