Probleemauto mijn V70 ?

...

Subject:

Re: Probleemauto mijn V70 ?

· 
Posted: 27.08.2012 - 14:29  ·  #16
...
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: marinetraffic.com/…
Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 16:14  ·  #17
Quote door Laguna-S60

ik zou hem wel laten uitlezen bij een andere dealer dan waar je hem gekocht hebt.

+1 :-)
...

Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 17:09  ·  #18
Nikki,

Dit is voor een auto uit dat bouwjaar en die kilometers echt onmogelijk! Je kan via internet je NAP opvragen. Kosten ik geloof zo een 1,50 euro. Dan weet je het wel zeker. Ik denk dat je inderdaad een behoorlijke kat in de zak hebt gekocht en echt met die wagen bedrogen bent! En natuurlijk zit er weleens een auto tussen die meer dan kinderziektes heeft maar toch... De lapmiddeltjes helpen dus niet, dus moet het bedrijf waar die vandaan komt echt aan het sleutelen gaan! Ik ben bang dat je hier problemen mee blijft houden. Laat eens weten als je de NAP hebt gecontroleerd.

Groetjes,

Tristan
...

Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 17:15  ·  #19
P.S. De nationale autopas kunnen ze ook gewoon invullen heh. Net als de boekjes overigens. Ik wil voor je duimen maar betwijfel het hele verhaal van die garage te geloven. Dit is niet normaal voor een jonge auto met die kilometers. Dan misschien nog een vraagstuk.... Hoe kan het dat een auto zo lang stil staat? Zijn ze bij andere kopende partijen dan toch door de mand gevallen en hebben die internet wel geraadpleegd?? Aan iedereen die voornemens is een auto te kopen... Kijk ALTIJD eerst via internet naar de NAP. Voor 1,50 euro kan je immers geen gezeik achteraf hebben! Althans een stukkie minder snel.
...

Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 17:23  ·  #20
...
olaf
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 17:43  ·  #21
Nap is ook waardeloos als ze met de km stand knoeien zoals ik al aangaf .
...

Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 17:59  ·  #22
...
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 20:03  ·  #23
Vreemde klachten voor zo'n kilometerstand.
Motorsteunen op bij nog geen 90000km is niet normaal, tenzij het de tractiesteunen zijn ( bovenkant motorblok en onderkant aan de versnellingsbak ), dat komt vaker voor.
Schijven op aan de voorkant op rond de 90.000km kan wel degelijk.
Voor een Volvo wel erg veel mankementen gezien de kilometerstand.
Ik kan me voorstellen dat je hier bedenkingen hebt.
Succes met de afhandeling.
Niki_V70 2007

Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 22:22  ·  #24
Nap hebben wij hier in Belgie niet , wel een Carpass die afgeleverd word door het keuringsstation na keuring voor verkoop.

Volgens mij zijn het de bovenste motorsteunen.

Nog even wachten wat ze allemaal gaan herstellen en dan zien we wel.

Ze doen moeite om alles te herstellen en word zonder tegengepruttel uitgevoerd.

Nog even en alles is vernieuwd, zou wel top zijn :-)
...

Subject:

· 
Posted: 27.08.2012 - 22:27  ·  #25
Niki,

Dit ben ik zeker met je eens maar ja.... Deze klachten klinken mij heel raar in de oren voor zo een jonge auto qua kilometers. En vind het oprecht jammer dat je dan na zo een korte tijd dit soort dingen krijgt. Je koopt per slot van rekening een Volvo om zijn betrouwbaarheid dus ja dan is dit echt wel een zure appel! Hou ons in ieder geval op de hoogte en ik hoop echt dat het goed gaat komen!

Groetjes,

Tristan
Niki_V70 2007

Subject:

Kleine update

· 
Posted: 01.09.2012 - 23:24  ·  #26
Hey Volvo rijders,

Even kleine update , heb de vorige eigenaar gecontacteerd en alles kmstanden kloppen .

Hij had geen weet van gekende problemen en verondersteld dat er her en dar wat rubbers , stangetjes versleten zijn.( zoals ik zelf vermoed , stabistangetjes vooraan, motorsteun(en) en nog enkel piepjes en kraakjes.

Kan best kloppen , blok zelf loopt als een klok, juist da getril door die rotte motorstuen bovenaan.

maandag gaat hij binnen , even langs de carosserie wat mini deukjes eruit laten halen staat hij er als nieuw bij en van daaruit naar de techniekers die eindelijk nu alles in 1 keertje gaan oplossen dat ik kan beginnen genieten van deze verder prachtige V70.

Groetjes Niki
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 02.09.2012 - 13:17  ·  #27
Quote door Niki_V70 2007

Hey Volvo rijders,

Even kleine update , heb de vorige eigenaar gecontacteerd en alles kmstanden kloppen .

Hij had geen weet van gekende problemen en verondersteld dat er her en dar wat rubbers , stangetjes versleten zijn.( zoals ik zelf vermoed , stabistangetjes vooraan, motorsteun(en) en nog enkel piepjes en kraakjes.

Kan best kloppen , blok zelf loopt als een klok, juist da getril door die rotte motorstuen bovenaan.

maandag gaat hij binnen , even langs de carosserie wat mini deukjes eruit laten halen staat hij er als nieuw bij en van daaruit naar de techniekers die eindelijk nu alles in 1 keertje gaan oplossen dat ik kan beginnen genieten van deze verder prachtige V70.

Groetjes Niki

Netjes dat de vorige eigenaar openheid van zaken heeft gegeven.
Kort gezegd komt e.e.a. neer op achterstallig onderhoud.
Gelukkig voor je dat het meevalt.
Succes.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: marinetraffic.com/…
Subject:

· 
Posted: 02.09.2012 - 13:42  ·  #28
mooi dat het zo kan! je hoort vaak anders!
...

Subject:

· 
Posted: 02.09.2012 - 13:47  ·  #29
...
Niki_V70 2007

Subject:

· 
Posted: 02.09.2012 - 20:35  ·  #30
We zien wel heb checklist gemaakt om samen met de mechanieker te overlopen en na ophaling doen we deze nog 'ns en graag samen een testrit..

Als't nog niet naar men zin is blijft hij staan tot alles gemaakt is.

Ben er wel vrij zeker van dat ze nu alles gaan oplossen , ze hebben door dat ik niet van de makkelijkste ben , ken beetje van mechaniek( m'n vader is automechanieker geweest) dus ze maken me ook niet makkelijk iets wijs.

Houd jullie op de hoogte, met wat geluk is de volvo tegen woensdag eindelijk tiptop in orde.

Groetjes Niki

Selected quotes for multi-quoting:   0