Beste mede volvo rijders.
Ben sinds twee maanden eigenaar van een V70 zoals eerder beschreven in het topic waar ik mezelf voorgsteld heb. kilometerstand 88800km momenteel
AL vanaf het begin problemen met deze auto.Alles wordt opgelost onder garantie maar niet alles even goed, her en der tracht men met lapmiddeltjes op te lossen. Andere zaken zijn perfect opgelost.
Vliegwiel vervangen met drukgroep en koppeling .
Speling cardanassen( beetje vet tsn gekwakt was even beter lawaai is er opnieuw)
Klapperend lawaai uit de motor/motorruimte, blijkt de egr klep te zijn die rammelt wordt 4 september vervangen.
Motorsteunen beste tijd gehad , blok schud en trilt dat het niet mooi om zien en horen is.Volgens hen zouden die nog ok zijn.
Remschijven en blokken bijna op. Volgens volvo garage nog binnen de normen.
Pfffff Heb op die 2 maanden amper 2000 km kunnen rijden...
Wat denken jullie hiervan ?
Wordt er beetje wanhopig van .
Ik begin ernstige bedenkingen te krijgen bij mijn V70 !!
Groetjes Niki
Ben sinds twee maanden eigenaar van een V70 zoals eerder beschreven in het topic waar ik mezelf voorgsteld heb. kilometerstand 88800km momenteel
AL vanaf het begin problemen met deze auto.Alles wordt opgelost onder garantie maar niet alles even goed, her en der tracht men met lapmiddeltjes op te lossen. Andere zaken zijn perfect opgelost.
Vliegwiel vervangen met drukgroep en koppeling .
Speling cardanassen( beetje vet tsn gekwakt was even beter lawaai is er opnieuw)
Klapperend lawaai uit de motor/motorruimte, blijkt de egr klep te zijn die rammelt wordt 4 september vervangen.
Motorsteunen beste tijd gehad , blok schud en trilt dat het niet mooi om zien en horen is.Volgens hen zouden die nog ok zijn.
Remschijven en blokken bijna op. Volgens volvo garage nog binnen de normen.
Pfffff Heb op die 2 maanden amper 2000 km kunnen rijden...
Wat denken jullie hiervan ?
Wordt er beetje wanhopig van .
Ik begin ernstige bedenkingen te krijgen bij mijn V70 !!
Groetjes Niki