Quote door RoyvW
Dit probleem heb ik ook en is een Vialle probleem. Het zijn de LPG injectoren die los zitten. Volgens mij kost bij Mesman de reparatie €180,-
Bingo !!
Dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen vinden
maar zoals gezegd... motorfietsen sleutel ik in en uit elkaar, geen probleem...maar auto's heb ik nooit iets mee gedaan, ik had dan ook geen referentie.
Enno gaat wat spullen inslaan en verhelpt het voor, schatting, 80 euro
Verder is de S60 door Enno helemaal uitgelezen, rijdend, stilstaand enz.
Ik had al aangegeven dat ik het gewoon via zijn bedrijf wilde doen en dus niet voor niets hoefde maar alles voor bijzonder schappelijke prijs
Conclusie is eigenlijk dat er geen foutmeldingen te vinden zijn. Alleen tijdens het rijden hadden we het 'geluk' net even zo'n stottermomentje mee te maken, foutmelding "misfire". Eea zou met vastzetten injector dus helemaal opgelost moeten zijn.
Verder gaf Enno aan dat een nieuwe luchtmassa meter en een nieuwe voorste lamba sonde geen kwaad kunnen .
Maar... even erover nagedacht... auto rijdt goed, misschien zou hij dan nog wat zuiniger gaan rijden maar voor ik dan die kosten eruit heb....
Zolang hij goed rijdt en er geen foutmeldingen op komen mag hij het zo blijven doen, tenzij ik een loterij win, dan mogen die ook gelijk vervangen worden
Op naar de reparatie, uiteraard laat ik dan even weten hoe dat gaat