Problemen problemen

lampjes aan lampjes uit

marcel56
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 48
Subject:

Re: Problemen problemen

· 
Posted: 16.08.2013 - 13:51  ·  #16
Ik ben benieuwd wat ze bedoelen met die ABC computer. Mijn airbagmodule kon ook niet vervangen worden, volgens mij kun je gewoon een abs computer van de sloop halen als alle nummers gelijk zijn, heeft iemand hier ervaring mee? Mijn computer was 50 eurie, nieuw 800 eurie
break

Subject:

· 
Posted: 16.08.2013 - 22:39  ·  #17
Schijnt niet te gaan ivm de ingebrachte identiteit van de auto waar hij af fabriek in aangebracht is. Tenminste zo hoorde ik dat nadat ik verzocht had dan maar een gebruikte in te bouwen. Een ABS computer schijnt ongeveer € 1000 of iets meer te kosten dus ben benieuwd wat de reparatie van de ABS kost. In tijd zijn het vele dagen dat je de auto moet missen,de mijne staat sinds vorige week vrijdag in de werkplaats dat is dus al een week en daar komt zeker nog een halve week bij.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 17.08.2013 - 13:45  ·  #18
Zo, daar word je niet blij van.
Ik hoop dat je de langste tijd van wachten hebt gehad.
Succes.
break

Subject:

· 
Posted: 25.08.2013 - 21:50  ·  #19
Tja het wil maar niet lukken om de ABS gemaakt te krijgen door AC in Almelo we gaan dus de 3e week in dat de Volvo stil staat. De ABS is al voor de 2e keer opgestuurd nadat hij afgelopen week gerepareerd was en na montage bleek dat hij nog kapot was. Wat een ellende en de kosten lopen maar op. Een nieuwe was misschien toch aantrekkelijker geweest.
TeeFive
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.08.2013 - 00:00  ·  #20
weet je zeker dat het wel de ABS unit is?
- er kan iets fout zitten in de bedrading (breuk?) of connector (slechte contacten?)
- zekering kapot?
- de sensoren aan de wielen (of bedrading er naar toe) kunnen ook kapot zijn
- de tand ringen aan de wielen kunnen vervuild/verroest zijn of zelfs gebarsten(!) zijn. Dit komt voor.
break

Subject:

· 
Posted: 03.09.2013 - 17:30  ·  #21
Zo na 3½ week is ACtronics er achter dat de ABS niet meer te repareren was en heeft men een ruil ABS regelapparaat afgestuurd dat nu gemonteerd is en ik weer kan rijden met mijn bakkie. Gelukkig is autobedrijf van Tilburg in Deurne mij tegemoet gekomen met vervoer en hoefde ik de auto alleen maar afgetankt terug te brengen zodat dit mankement mij totaal €633,56 inl. BTW heeft gekost. Zo nu na alle ellende gauw dit euro's vretend product inruilen. De ABS koste €280,00 ex. BTW,de rest is upgraden,remvloeistof,3½ uur arbeidsloon en een bijdrage voor het geld verspillende kabinet Rutte.

Selected quotes for multi-quoting:   0