Verleden week de hele dag door België gereden auto loopt prima maar de dag erop gestart maar motor loopt op 4 cilinders en slaat af dit tot 4x toe en indicator geeft versnellingsbak probleem aan de driehoek is oranje evenals het motor symbool op het dashboard. Ben er mee gaan rijden niets aan de hand wel brand alles nog. Toch maar mijn tocht afgemaakt voor die dag en hij liep als vanouds. De dag erop startte hij goed en alle indicaties waren uit. Nu een week gereden alles prima maar vanmorgen weer hetzelfde probleem maar nu had de motor een probleem volgens de indicator en brandde de driehoek en het motor symbool weer. Nadat ik aan het rijden was ging de toerenteller op nul en viel ook de watertemperatuur meter uit maar verder heeft hij weer goed gelopen. Ben benieuwd wat dit kan zijn. Het gasklephuis is een half jaar geleden vervangen dus hier denk ik even niet aan maar je weet het nooit bij een Volvo. Tjonge en ik heb hem nog wel gekocht om van dergelijke problemen verlost te zijn van mijn vorige auto een Renault Laguna van 2001. Tja en een Rolls vind ik toch wat te duur. Het betreft een 2.4 benzine motor en bouwjaar 2003.