ze verkopen het niet alleen bij halfords! je kan ook kijken of ze het ergens anders in de buurt verkopen.
Zelfs bij BP verkopen ze wynns producten in de shop.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39898 Geregistreerd: 07 / 2009
Transport moet aan bepaalde eisen voldoen en ik denk dat dit met de post niet gaat lukken.
Wij hebben hier ook spullen op de zaak waarvoor je erg veel voorschriften moet volgen, aleer je het in de zaak mag hebben, laat staan versturen.
veeseventy
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Aan de rijn in Gelderland Leeftijd: 62 Berichten: 80 Geregistreerd: 08 / 2012
Ik ken wel iemand met een V70 2.4D 131pk, maar die woont in provincie Groningen
Een D5 klinkt eigenlijk net zo. Ik vind die van mij juist niet als een tractor klinken, gelukkig.
Hij loopt vrij stil, soort turbinemotor achtig geluid vind ik er welaf komen bij lage toerentallen.
Heel af en toe hoor je wel dat het een diesel is, maar ja welke diesel doet dat niet?
Moet ik regelmatig zijn, alleen op heel korte termijn niet.
Zou je me toch een pm willen sturen hoe ik deze man kan bereiken als ik hier in de buurt niet slaag?
veeseventy
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Aan de rijn in Gelderland Leeftijd: 62 Berichten: 80 Geregistreerd: 08 / 2012
Wat fijn zo'n forum met allemaal liefhebbers met technische insteek
heb de link naar mijn garage doorgestuurd en aan hun gevraagd of dit kwaad kan.
Dit zou zowaar eens het gevoel kunnen zijn wat ik heb.
Wat ook niet echt meewerkt zijn de 4 pirelli p7 sloffen die niet echt lekker combineren met het onderstel van de v70 en de rij-ervaring nogal stuiternd maken, ondanks perfecte uitbalancering, onbeschadigd en nieuw prfiel (7mm+) en volledig ronde vorm zoals het loopvlak hoort te zijn.
Komend weekeinde ga ik de winterbanden inplannen en rijd ik weer op 15 "velgen tot aan komende lente.Wellicht dat ik dan een paar michelins eronder gooi, my favorites ook onder de passat.
dat maakt volgens mij niet uit, moet je even op de link klikken en kijken bij de gebruiksaanwijzing.
Ik heb het wel bij een warme motor gedaan, na een ritje van 180km.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39898 Geregistreerd: 07 / 2009