Quote door Waltersan
Over het solderen: S39 is voor waterleiding solderen. Als je dat gebruikt op een print moet je het heel goed schoonmaken er na. Het is best agressief en vreet metalen op.
Als je soldeertin gebruikt met vloeimiddel er in, heb je dit probleem niet. En met solderen is het ook zo; oefening baart kunst.
Wat ik mij afvroeg: gaat de garmin vanzelf aan als de spanning er op komt?
Bij een tomtom moet je altijd op de aan-knop drukken wat eeN beetje jammer is als het scherm wel vanzelf omhoog komt.
(En je hebt me een hobby project bezorgd, lijkt me erg leuk om dit zo werkend te hebben!)
Super goed dat je dat zegt net even op potje gekeken en is idd s39 dat word van het weekend nog voor de zekerheid goed schoonmaken.. just in case. nog een tip waarmee ik het beste mee kan schoonmaken?? (nu slaap ik de hele week slecht bang dat er niks van me printplaat overblijft
)
De garmin gaat auto aan als er spanning op komt.Zie youtube filmpje
Wij hebben in onze andere volvo xc70 cross country een tomtom go live 1005 maar die gaat ook auto aan als er spanning op komt ;D
Ja werk op dit moment nog perfect echter komt die nu standaard altijd omhoog, miss dat ik van weekend als ik hem toch schoonmaak gelijk een knopje schakelaar of iets inbouw waardoor ik de keus heb voor omhoog op contact en omhoog wanneer ik wil doormiddel van een schakelaar.
voor korte afstanden na de supermarkt enz hoeft die inprincipe niet omhoog en aan ;D