Vandaag weer wat verder geklust. Ik heb het originele scherm verwijderd en heb nu een lege huls die ik door stroom op het motortje te zetten op en neer kan bewegen. Omdat ik origineel geen RTI heb moet ik nu een mogelijkheid gaan bedenken om het scherm te bedienen. Ik zal hiervoor toch een of twee externe schakelaar(s) voor nodig hebben. Ik heb verder een klein kastje gekocht met 2 sigarettenpluggen en een USB aansluiting. Die wil ik achter het dashboard gaan koppelen aan de bestaande sigarettenplug. Dat kastje monteer ik dan in het vakje onder de radio. Hier kan ik dan de TOMTOM van stroom voorzien. Door de USB kabel uit de sigarettenplug te trekken kan ik dan de tomtom updaten.
Het geheel gebruiken van de originele print heb ik inmiddels als onhaalbaar geacht. Ik wil wel proberen de originele schakelaartjes op de printplaat te gebruiken om de stroom af te schakelen als het scherm op maximale en minimale positie is. Die zitten daar immers prima en worden automatisch bediend als het scherm omhoog en omlaag gaat. Weet iemand of dit maak- of verbreekschakelaars zijn?
Het geheel gebruiken van de originele print heb ik inmiddels als onhaalbaar geacht. Ik wil wel proberen de originele schakelaartjes op de printplaat te gebruiken om de stroom af te schakelen als het scherm op maximale en minimale positie is. Die zitten daar immers prima en worden automatisch bediend als het scherm omhoog en omlaag gaat. Weet iemand of dit maak- of verbreekschakelaars zijn?