Beste allemaal,
Nu ik mijn v70 2,5 T (2003) onderhanden aan het nemen ben zou ik ook graag het geratel oplossen wat zich voordoet zodra ik de sleutel in het contact doe en de ecc dus voorzien wordt van stroom.
Geluid[/url] https://1drv.ms/f/s!Ah6LQANSQybRv10xBzrVW21fXbQO?e=a5s43a]
Het kalibreren via vida heeft het niet opgelost en de auto doet het al sinds ik hem heb (2016)
Nu heb ik gezien in vida dat
elektromotor ventilatie 2 stuks in zitten (nr6 en nr7)
elektromotor temperatuur 1 stuks in zit (nr8)
bedieningsmechanisme (nr3 en nr4)
het geluid hoor ik enkel op het moment dat ik instap en dus het contact inschakel. schakel ik het contact weer direct uit en vervolgens weer in dan doet die het niet of een heel klein beetje. Blijkbaar staat dan alles nog in de juiste stand.
Nu lijkt het mij sterk dat alle vier de elektro motortjes gaar zijn. Wat mij wel opvalt is dat het geluid zowel links als recht hoorbaar zijn afhankelijk wat er wordt gesteld wat bekend dat het niet specifiek 1 motortje bijvoorbeeld is.
Zijn er hier forumleden die dit geluid ook hebben of herkennen?
En zo ja zijn er leden die dit succesvol hebben gerepareerd?
Op het internet/ YouTube vind ik niets dat lijkt op mijn probleem.
Zelf gaan mijn vermoedens nu uit naar het bedieningsmechanisme nr 3 en nr4 welke ik eerst wil uitbouwen.
Nu ik mijn v70 2,5 T (2003) onderhanden aan het nemen ben zou ik ook graag het geratel oplossen wat zich voordoet zodra ik de sleutel in het contact doe en de ecc dus voorzien wordt van stroom.
Geluid[/url] https://1drv.ms/f/s!Ah6LQANSQybRv10xBzrVW21fXbQO?e=a5s43a]
Het kalibreren via vida heeft het niet opgelost en de auto doet het al sinds ik hem heb (2016)
Nu heb ik gezien in vida dat
elektromotor ventilatie 2 stuks in zitten (nr6 en nr7)
elektromotor temperatuur 1 stuks in zit (nr8)
bedieningsmechanisme (nr3 en nr4)
het geluid hoor ik enkel op het moment dat ik instap en dus het contact inschakel. schakel ik het contact weer direct uit en vervolgens weer in dan doet die het niet of een heel klein beetje. Blijkbaar staat dan alles nog in de juiste stand.
Nu lijkt het mij sterk dat alle vier de elektro motortjes gaar zijn. Wat mij wel opvalt is dat het geluid zowel links als recht hoorbaar zijn afhankelijk wat er wordt gesteld wat bekend dat het niet specifiek 1 motortje bijvoorbeeld is.
Zijn er hier forumleden die dit geluid ook hebben of herkennen?
En zo ja zijn er leden die dit succesvol hebben gerepareerd?
Op het internet/ YouTube vind ik niets dat lijkt op mijn probleem.
Zelf gaan mijn vermoedens nu uit naar het bedieningsmechanisme nr 3 en nr4 welke ik eerst wil uitbouwen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).