Sinds kort gaat mijn bestuurders raam als je "auto-up" doet ook direct weer naar beneden als hij helemaal boven is. Het is net of ie ook te hard doordrukt en de veiligheid hem doet terug gaan, iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009
Dit is te resetten.
Je kunt dit bij de dealer laten doen, maar als ik het me goed herinner, staat hier ergens beschreven hoe je dit zelf kunt doen.
Kan het alleen even niet zo snel vinden.
Mijn rechter voorportier raam had hier ook last van. Twee goede smeerbeurten bij de garage (garantie) hebben het opgelost. Na de eerste keer dacht men aan een defecte schakelaar in het raam-mechanisme, daar lag het probleem echter niet. Na nog een flinke spuitbeurt van de raamgeleidingen met teflon spray doet 'ie het nu weer zoals het hoort.
Dit is te resetten.
Je kunt dit bij de dealer laten doen, maar als ik het me goed herinner, staat hier ergens beschreven hoe je dit zelf kunt doen.
Kan het alleen even niet zo snel vinden.
Gevonden, portierraam was het juiste zoekwoord. Je was zelf ook bij dit topic bestrokken haha
Er wordt gelinkt naar het Engelse Volvo forum.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009
Even een vraagje in de kantlijn van dit topic: klopt het dat het raam in de bijrijdersdeur geen auto-upfunctie omhoog heeft? Omlaag doet 'ie het bij mij wel, maar voor omhoog moet je het knopje omhoog houden.
Even een vraagje in de kantlijn van dit topic: klopt het dat het raam in de bijrijdersdeur geen auto-upfunctie omhoog heeft? Omlaag doet 'ie het bij mij wel, maar voor omhoog moet je het knopje omhoog houden.
Ik weet niet of het afhankelijk is van de uitvoering van de Volvo...
Maar bij een V70 Summum 2006 kun je van beide voordeuren het raam geheel sluiten of openen door de bedieningsknop even door een zwaarder punt te duwen.
Mijn V70 1999 Europa, had dit alleen aan de deur aan stuurzijde.
Zou heel goed kunnen. Sommige hebben alleen bestuurderszijde "comfort close". Staat in de auto-configuratie, heel eenvoudig te zien dmv uitlezen met DiCE.