Quote door martijn-a
Het gebrek aan motorvermogen zal geen egr / vacuüm issue zijn. Als er vacuüm op de egr zit heeft het met de koeling van de egr te maken. Dat merk je niet in performance.
Maar vacuüm stuurt wel e.e.a. van de turbo aan. Onder andere de Waste gate en bij een 2 turbo uitvoering aan nog een flow valve.
Het kan zijn dat er een vacuüm lek ergens zit en dat er diverse dingen wat minder werken vanwege het lek.
Maar omdat je ook aangeeft dat er hoog olieverbruik is denk ik eerder dat er een turbo probleem is.
Wat ik al eerder zei: ik denk dat je eerst de inlaatbuizen moet inzien om te verkennen of er extreem veel olie verloren gaat.
De inlaat buizen zullen altijd wat vettig zien, maar mogen niet besmeurd zijn met olie.
Ik zal dit proberen doen als ik tijd heb en heb je enig idee hoelang dat zou duren om de inlaatbuizen eraf te halen?
Jenne