Lekker wazig probleem met mijn XC70 '08.
Kreeg donderdagmorgen plotseling bij starten melding "VOC niet geregistreerd"
Dit terwijl ik in maart 2 jaar heb bijgekocht.
Opnieuw registreren dmv de pin-code die ik gehad heb hielp niet (foute code)
Op naar de dealert.
Die gaf me een nieuwe code maar probleem bleef.
Dealer heeft de XC aan VIDA gehangen.
Module gereset en getracht software opnieuw te laden.
Heb toen even niet meegekeken maar dealer zei dat de software niet wou laden.
Resultaat: "On Call service vereist".
Dealer kwam hier (vrijdagmiddag 16.30 uur) niet zo snel uit.
Weggegaan zónder VOC (vindt ik ook niet het belangrijkste) maar al heel snel viel het me op dat de radio het óók niet meer deed, net zoals RTI.
Direct teruggegaan naar dealer maar die kon ook hier niet direct een oorzaak voor vinden.
Dacht aan een los contact ergens omdat scherm flikkert en radio af en toe kort in display verschijnt.
Ikzelf denk dat het wellicht veroorzaakt zou kunnen zijn door VIDA (al dan niet samen met defecte VOC-module?).
Wat nu? Ga van de week wel weer langs dealer maar ben een beetje bang dat dit in de papieren gaat lopen.
Waar zit die radio überhaupt? Kan ik zelf wat stekkers controleren? Welke en waar?
Help, geen muziek in de auto is een ramp....
Kreeg donderdagmorgen plotseling bij starten melding "VOC niet geregistreerd"
Dit terwijl ik in maart 2 jaar heb bijgekocht.
Opnieuw registreren dmv de pin-code die ik gehad heb hielp niet (foute code)
Op naar de dealert.
Die gaf me een nieuwe code maar probleem bleef.
Dealer heeft de XC aan VIDA gehangen.
Module gereset en getracht software opnieuw te laden.
Heb toen even niet meegekeken maar dealer zei dat de software niet wou laden.
Resultaat: "On Call service vereist".
Dealer kwam hier (vrijdagmiddag 16.30 uur) niet zo snel uit.
Weggegaan zónder VOC (vindt ik ook niet het belangrijkste) maar al heel snel viel het me op dat de radio het óók niet meer deed, net zoals RTI.
Direct teruggegaan naar dealer maar die kon ook hier niet direct een oorzaak voor vinden.
Dacht aan een los contact ergens omdat scherm flikkert en radio af en toe kort in display verschijnt.
Ikzelf denk dat het wellicht veroorzaakt zou kunnen zijn door VIDA (al dan niet samen met defecte VOC-module?).
Wat nu? Ga van de week wel weer langs dealer maar ben een beetje bang dat dit in de papieren gaat lopen.
Waar zit die radio überhaupt? Kan ik zelf wat stekkers controleren? Welke en waar?
Help, geen muziek in de auto is een ramp....