radio V70 classic

doet niets....beetje dan

Clemens
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

radio V70 classic

· 
Posted: 18.12.2024 - 11:49  ·  #1
De radio van m'n onlangs aangeschafte V70 2.5 classic doet niets, vlgs. verkoper nadat er een nieuwe accu werd gemonteerd.
Aan-uit knop laat woord zien in display maar meer ook niet. De code kan niet ingevoerd worden. Iemand een tip hoe te handelen? groet, Martin
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Homepage: rogerkuypers.eu
Subject:

Re: radio V70 classic

· 
Posted: 18.12.2024 - 12:06  ·  #2
Wat voor type radio is het?
Clemens
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 18.12.2024 - 14:54  ·  #3
Dag Roger, kan op front niet ontdekken welk type. Zal morgen nog eens "studeren". Maar is het niet zo dat het type radio los staat van het probleem?
Martin
viermaal
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 18.12.2024 - 17:34  ·  #4
De 1 dinn of 2 dinn format zijn anders, maar in elk geval kun je de zekering controleren. Soms is door een vorige eigenaar de radio gewisseld en niet aangesloten of verkeerd om.
Dan zijn bv foto s wel handig en welk type
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 18.12.2024 - 20:25  ·  #5
Ik heb ooit een radio gehad in een S70 met een 3-cd wisselaar (de SC-901) en dat "kreng" had meer problemen dan de SC-805 want daar heb ik nooit probelemen mee gehad, afgezien van de defecte lampjes maar dat had ik zo opgelost.

Als ik dan op fora keek was de SC-901 toch wel veelbesproken als het om storingen ging dus vandaar mijn vraag.
Doantie
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 18.12.2024 - 20:44  ·  #6
Even op de twee verticale stripjes aan de zij-onderkant van het front drukken, dan komen de lipjes naar buiten voor het verwijderen van de radio. Vermoedelijk staat er bovenop wel welk type het is.
Clemens
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 18.12.2024 - 20:57  ·  #7
Merci heren voor de tips. Zal morgen kijken of ie los kan en welk type het is en de zekering bekijken. Vreemd vind ik prima functioneren voor -en niets na plaatsen nieuwe accu.Mogelijk zekering inderdaad. We'll see. Foto-;s kan ik al jaren hier niet plaatsen wegens ernstige geval van kneus op dat gebied.
GrumpyXXL
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 18.12.2024 - 21:20  ·  #8
Quote door Clemens

Merci heren voor de tips. Zal morgen kijken of ie los kan en welk type het is en de zekering bekijken. Vreemd vind ik prima functioneren voor -en niets na plaatsen nieuwe accu.Mogelijk zekering inderdaad. We'll see. Foto-;s kan ik al jaren hier niet plaatsen wegens ernstige geval van kneus op dat gebied.

Als IT'er weet ik dat er meer digibeten (op dit vlak) zijn dus bij deze een tip:

1. Ga naar de website ImgBB;
2. Klik op start uploaden;
3. selecteer het bestand dat je wil tonen;
4. Laat niet automatisch verwijderen staan en klik op upload;
5. Selecteer onder insluitcodes HTML groot met link;
6. klik op KOPIEER en plak de inhoud (Ctrl-v) in je post hier op de site.

Gewoon eens even mee stoeien en je komt er vast wel uit ......
Clemens
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.12.2024 - 12:42  ·  #9
p.s. de radio is die af fabriek..de SC-802. Middels de 2 clips zou het spul los moeten komen maar weet zeker dat ik dan de boel verniel omdat met
nogal kracht geen beweging te zien is. Ga eerst eens de korrekte zekering bekijken c.q. vervangen en dan verder. Hoewel de 5 cylinder-roffel klinkt als muziek geef ik de voorkeur aan blues !!!! t.w. Peter Green...Stevie Ray Vaughan....Jimmy Dawkins...Nimmo Brothers m.n. Logisch.
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 14:38  ·  #10
Ik heb wel knappe SC-805 radio’s liggen in goede staat. Van minder mooi tot heel mooi, allemaal inclusief de anti diefstal code.
henry classic v70
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 14:59  ·  #11
...die SC 802 er uit en een HU 1205 (met cd-wisselaar uitgang) er in
CD wisselaar uitgang gebruiken voor een Bluetooth apparaatje van Doeke en muziek streamen via Spotify :Thumbsup:
Clemens
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 20:38  ·  #12
Heren, dank voor aanbod-tips e.d. maar beetje prematuur. Ga eerst aan de slag met het ding dat erin zit. Heb in jonge jaren nog moeten schrijven met lei en griffel en roken in het leslokaal ( gouden tijden) dus "striemen" zegt mij niets...waarom van 802 naar 805 evenmin....HU 1205 doet me denken aan WO-2. Martin
Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 100
Subject:

· 
Posted: Gisteren om 21:21  ·  #13
Quote door Clemens

Heb in jonge jaren nog moeten schrijven met lei en griffel en roken in het leslokaal ( gouden tijden)

Roken in het klaslokaal,dat mocht alleen de leerkracht...in de praktijk lokalen hout en metaal mocht wel gerookt worden.Nu is dat een doodzonde en word je waarschijnlijk met pek en veren over het school terrein gesleept.......een maand lang.

Selected quotes for multi-quoting:   0