Kan iemand mij vertellen of het normaal is bij deze auto dat de motor wat traag reageert op het gaspedaal? Stel ik rijd met een constante snelheid en ik geef opeens een dot gas, dan zit er wat tijd tussen voordat hij accelereert, ik mis een beetje de directe response en het duurt dus een halve seconde (voor mijn gevoel) voordat 'ie oppakt. "Aan het gas hangen" is er dus niet bepaald bij.
Zodra hij oppakt gaat 'ie er ook echt vandoor, maar voor m'n gevoel zou hij sneller moeten reageren.
Als ik onder het rijden hele korte stootjes op het gaspedaal geef dan hoor je alleen het toerental wat oplopen (alsof hij in z'n vrij staat), maar je voelt 'm nog niet vooruit gaan. Idem met de kick-down, als ik 'm helemaal intrap duurt het even voor hij terugschakelt.
Zodra hij oppakt gaat 'ie er ook echt vandoor, maar voor m'n gevoel zou hij sneller moeten reageren.
Als ik onder het rijden hele korte stootjes op het gaspedaal geef dan hoor je alleen het toerental wat oplopen (alsof hij in z'n vrij staat), maar je voelt 'm nog niet vooruit gaan. Idem met de kick-down, als ik 'm helemaal intrap duurt het even voor hij terugschakelt.