Rechter achterdeur speaker kraakt/ploft.

Sebastiaan
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 43
Subject:

Rechter achterdeur speaker kraakt/ploft.

· 
Posted: 05.02.2015 - 14:16  ·  #1
De speaker in van mijn rechter achterportier kraakt, of eigenlijk is dat niet het goede woord, je hoort er regelmatig een irritante plof uit. Het vervelende is dat het ook met geluidsinstallatie uit gebeurt en dat het vrij hard klinkt.
Los van dat het irritant is kan het ook niet goed zijn voor de box.

Ik heb een V70N, met H603, zonder versterker onder de bijrijderstoel en ik ga er daarom ook vanuit geen HP speakers. Waar zal dit probleem meest waarschijnlijk zitten en kan ik daar makkelijk zelf aan gaan prutsen? (nog 0 kluservaring met auto's).

PS De foto's van mijn nieuwe aanwinst volgen nog steeds, het winterweer laat het nog steeds niet toe om mooie foto's te maken...
Sebastiaan
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 43
Subject:

Re: Rechter achterdeur speaker kraakt/ploft.

· 
Posted: 13.02.2015 - 18:26  ·  #2
Bij nader inzien blijk ik toch een versterker te hebben. Ik had even kort onder de bijrijderstoel gekeken en zag daar niets wat mij groot genoeg leek voor een versterker. Na wat verder kijken vind ik dit:

Dat lijkt me toch de versterker?
Verder is het me vandaag opgevallen dat het niet 1 speaker is, maar 2, zowel de rechter achterdeur speaker als de speaker geheel rechts achterin, net voor de achterklep zeg maar.

Iemand een idee wat het kan zijn? Het vreemdste blijf ik vinden dat het ook is als de geluidsinstallatie uit staat.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

Re: Rechter achterdeur speaker kraakt/ploft.

· 
Posted: 13.02.2015 - 18:39  ·  #3
Dit is de bedrading van je stoel.

Selected quotes for multi-quoting:   0