hallo, wie kan mij vertellen waar de relais zit voor de mistlampen voorzijde, ben al tijdje zoekende maar ik weet het niet, alvast bedankt voor de hulp
hallo, wie kan mij vertellen waar de relais zit voor de mistlampen voorzijde, ben al tijdje zoekende maar ik weet het niet, alvast bedankt voor de hulp
Hoi, als mijn info correct is zit dit relais linksonder op het relais-bord, dat in de cabine links onder het dashboard zit. In onderstaande tekening nummer 213.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Hoi, als mijn info correct is zit dit relais linksonder op het relais-bord, dat in de cabine links onder het dashboard zit. In onderstaande tekening nummer 213.
heb hem gevonden, dankje Maurits
had de plek gevonden,net relais 9494424 gehaald maar werkt nog steeds niet , nog ideetjes?? of moet mijn 98er v70 naar de dealer om hem in te lezen?