Na al een topic tehebben gesplaatst over een vettige rembooster. Nu maar even een specifiek topic er over.
Waarom denk ik dat de rembooster lekt,
Gesis onder bij pendaal,
Gesis veranderd als het pendaal wordt bediend. Wordt zachter bij indrukken, en luider bij rem los,
Pendaal voelt ook zachter aan, de bekende tanden in het dashboard situatie is er niet,
Toeren van de motor geeft ook reactie, vacuum motor wordt anders.
Hoop over gelezen en veel dingen die voorbijkomen,
Nu het punt vervangen, Oeps klus maar vooruit.
Ik kan alles natuurlijk weg halen en alle leidingen los nemen van Abs pomp en remcillinder maar dan moet ik ontluchten en heb in het weekend niet zo 1 a 2 een bleeder beschikbaar. En door de weeks niet de tijd en brug beschikbaar er voor.
Nu is ook de manier van alles laten zitten qua leidingen en die rustig naar benede laten zakken.
Al het andere haal ik wel weg, filterhuis, zekeringen kast, Abs houder, veerpootbrug etc. En de bouten binnen met flinke verlengstukke loshalen.
Maar zijn er nog meer tips die me helpen? En vooral olie in rempotje moet daar wat uit gehaald worden of kan ik de cillinder zo weg leggen dat het potje recht op blijft?
Waarom denk ik dat de rembooster lekt,
Gesis onder bij pendaal,
Gesis veranderd als het pendaal wordt bediend. Wordt zachter bij indrukken, en luider bij rem los,
Pendaal voelt ook zachter aan, de bekende tanden in het dashboard situatie is er niet,
Toeren van de motor geeft ook reactie, vacuum motor wordt anders.
Hoop over gelezen en veel dingen die voorbijkomen,
Nu het punt vervangen, Oeps klus maar vooruit.
Ik kan alles natuurlijk weg halen en alle leidingen los nemen van Abs pomp en remcillinder maar dan moet ik ontluchten en heb in het weekend niet zo 1 a 2 een bleeder beschikbaar. En door de weeks niet de tijd en brug beschikbaar er voor.
Nu is ook de manier van alles laten zitten qua leidingen en die rustig naar benede laten zakken.
Al het andere haal ik wel weg, filterhuis, zekeringen kast, Abs houder, veerpootbrug etc. En de bouten binnen met flinke verlengstukke loshalen.
Maar zijn er nog meer tips die me helpen? En vooral olie in rempotje moet daar wat uit gehaald worden of kan ik de cillinder zo weg leggen dat het potje recht op blijft?