Na veel onderzoeken wat het beste is kom ik er niet helemaal uit, daarom bij deze jullie advies gevraagd
Bij het vervangen van mijn remschijven, brackets en blokjes kwam ik er achter dat de remzuiger van mijn rem (RV) is begonnen te roesten door een scheur in de hoes. Reviseren durf ik niet helemaal aan. Als het mij niet lukt staat mijn auto stil in afwachting op een nieuwe klauw, maar ik heb haar 6 dagen per week nodig om op werk te komen.
Op internet kwam ik een aantal opties tegen. Zo heeft nordicar een ATE revisie remklauw voor 130 euro (uitgaande van 25 euro statiegeld), dan ben ik met de remklauw retour sturen voor ca. 140 euro klaar. Een nieuwe, originele ATE klauw is voor 200 euro nog wel op de kop te tikken, maar met imitatie klauwen ben je voor een euro of 70 wel klaar.
Wat is hier raadzaam om te doen? Zijn de imitatie klauwen zo veel slechter dan de originele? En is een gereviseerde, als nieuwe klauw het geld waard over een nieuwe originele?
Bij het vervangen van mijn remschijven, brackets en blokjes kwam ik er achter dat de remzuiger van mijn rem (RV) is begonnen te roesten door een scheur in de hoes. Reviseren durf ik niet helemaal aan. Als het mij niet lukt staat mijn auto stil in afwachting op een nieuwe klauw, maar ik heb haar 6 dagen per week nodig om op werk te komen.
Op internet kwam ik een aantal opties tegen. Zo heeft nordicar een ATE revisie remklauw voor 130 euro (uitgaande van 25 euro statiegeld), dan ben ik met de remklauw retour sturen voor ca. 140 euro klaar. Een nieuwe, originele ATE klauw is voor 200 euro nog wel op de kop te tikken, maar met imitatie klauwen ben je voor een euro of 70 wel klaar.
Wat is hier raadzaam om te doen? Zijn de imitatie klauwen zo veel slechter dan de originele? En is een gereviseerde, als nieuwe klauw het geld waard over een nieuwe originele?