[sneer](Als ik zie wat TRW voor troep als remblokken heeft verkocht, kijk ik nergens van op)[/sneer]
misschien zij zelf niet, maar plakken ze er dan een ander stickertje op?
maar Martin (groovvedude) heeft in ieder geval recentelijk eerlijk gereviseerde ATE remklauwen gemonteerd.
welk "risico" bedoel je? als ik remklauwen reviseren kan, kan de fabrikant het zeker..
sorry, ik zeg niet zeker te weten dat ZF of hun dochterondernemingen dit doen, maar zou er niet van staan te kijken:
autofabrikanten reviseren hun versnellingsbakken ook in-house om ze als (zo goed als/beter dan) nieuw te verkopen.. (iets korting, dealer monteert die als reparatie in oudere modellen)
het huis slijt niet, het binnenwerk wordt volledig vernieuwd, wat is het verschil dan?
bij een remklauw geldt dit nog meer: de rubbers en de zuiger slijten/roesten, de behuizing niet (niet waar het telt) en al zou het huis/de cilinder iets gesleten zijn, boren ze hem op en wordt het een overmaat of meteen de volgende maat.. als ze de werking en kwaliteit kunnen waarborgen, wat maakt het dan uit?
(Mijn ervaringen met TRW remblokken was juist dat ze hun bindmiddel verloren op/in de remschijven, waardoor plekken met meer en minder grip ontstonden op de schijven..)