Bij het reviseren van de achterremmen heb ik wat foto's genomen.
Hopelijk kijken jullie graag naar prentjes en misschien is er iemand mee geholpen.
De foto's zijn jammer genoeg onderaan leeg omdat ik ze ook vierkant wil gebruiken (instagram).
Commentaar is zeker welkom.
Het was de bedoeling om te eindigen met vrijwel allemaal nieuwe onderdelen (dichtingen, stofhoezen, geleidingsbussen, ....). De klauwen en beugels waren in functioneel goede staat dus die heb ik opnieuw gebruikt.
De remslangen waren eerder al vervangen. Ze waren tijdens al dit werk afgesloten met een dop uit zacht polyurethaan die over de schroefdraad kwam op de plaats van de klauw.
Ik heb de klauwen gezandstraald want ze waren erg roestig. Natuurlijk had ik de gaten voor de zuiger, ontluchtnippel, remslang en geleidingsbussen afgeplakt met schilderstape. Nadien heb ik ze grondig uitgekuisd met perslucht, vodden en remmenreiniger.
Na het schilderen met motip primer en motip zilveren remklauwverf...
Ik heb kunnen weerstaan aan de rode verf (misschien ooit bij een remupgrade?). Ik wilde een proper onopvallend uitzicht.
De verf leek bij de voorremmen vrij goed bestand tegen korte blootstelling aan oplosmiddelen en remvloeistof.
Een groepsfoto met de nieuwe onderdelen. Dit was een setje van autofren seinsa.
Aha, een limiet van 5 foto's. Wordt vervolgd.
Hopelijk kijken jullie graag naar prentjes en misschien is er iemand mee geholpen.
De foto's zijn jammer genoeg onderaan leeg omdat ik ze ook vierkant wil gebruiken (instagram).
Commentaar is zeker welkom.
Het was de bedoeling om te eindigen met vrijwel allemaal nieuwe onderdelen (dichtingen, stofhoezen, geleidingsbussen, ....). De klauwen en beugels waren in functioneel goede staat dus die heb ik opnieuw gebruikt.
De remslangen waren eerder al vervangen. Ze waren tijdens al dit werk afgesloten met een dop uit zacht polyurethaan die over de schroefdraad kwam op de plaats van de klauw.
Ik heb de klauwen gezandstraald want ze waren erg roestig. Natuurlijk had ik de gaten voor de zuiger, ontluchtnippel, remslang en geleidingsbussen afgeplakt met schilderstape. Nadien heb ik ze grondig uitgekuisd met perslucht, vodden en remmenreiniger.
Na het schilderen met motip primer en motip zilveren remklauwverf...
Ik heb kunnen weerstaan aan de rode verf (misschien ooit bij een remupgrade?). Ik wilde een proper onopvallend uitzicht.
De verf leek bij de voorremmen vrij goed bestand tegen korte blootstelling aan oplosmiddelen en remvloeistof.
Een groepsfoto met de nieuwe onderdelen. Dit was een setje van autofren seinsa.
Aha, een limiet van 5 foto's. Wordt vervolgd.