vraagje aan de techneuten onder jullie,
Ikzelf heb nog nooit remschijven vervangen op een auto, nu zou ik dit graag eens doen(wanneer het nodig is e). Is dit eigenlijk moeilijk?
Heb al een paar sites bezocht waar je de originele schijven kan kopen, of kan ik ook zonder probleem andere schijven steken(mss iets duurdere, geven deze dan ook betere kwaliteit?? met originele remblokken wel).
vraag is dus of dit eigenlijk moeilijk is en waar ik dan op moet letten.
zelf heb ik geen auto brug dus zal het met iets anders moeten gebeuren.
de reden waarvoor ik dit zou willen laten doen is omdat ik dit in het verleden met een andere auto al eens moeten laten vervangen heb en dit een redelijk dure bedoening was bij de dealer...
volgens mij kan dit niet zo moeilijk zijn.
mss een beschrijving met wat fotokes zou super zijn, of deftige youtube movie.
alvast bedankt!
Ikzelf heb nog nooit remschijven vervangen op een auto, nu zou ik dit graag eens doen(wanneer het nodig is e). Is dit eigenlijk moeilijk?
Heb al een paar sites bezocht waar je de originele schijven kan kopen, of kan ik ook zonder probleem andere schijven steken(mss iets duurdere, geven deze dan ook betere kwaliteit?? met originele remblokken wel).
vraag is dus of dit eigenlijk moeilijk is en waar ik dan op moet letten.
zelf heb ik geen auto brug dus zal het met iets anders moeten gebeuren.
de reden waarvoor ik dit zou willen laten doen is omdat ik dit in het verleden met een andere auto al eens moeten laten vervangen heb en dit een redelijk dure bedoening was bij de dealer...
volgens mij kan dit niet zo moeilijk zijn.
mss een beschrijving met wat fotokes zou super zijn, of deftige youtube movie.
alvast bedankt!