Vorige week de V70 voor de keuring gehad, afgekeurd.
Remverschil achterzijde, links doet te weinig. En handrem doet links ook te weinig.
Van te voren alle remklauwen los gehad en schoongemaakt.
Ik heb nu beide achterklauwen kompleet uit elkaar liggen en schoongemaakt. De bedoeling is revisiesetjes plaatsen.
Hopelijk is dit hierna opgelost.
Alleen kan ik geen oorzaak vinden van het handremverschil.
Remschijven, remschoen en blokken zijn vorig jaar vervangen.
Om wat te testen, links en rechts remschoenen en remschijven omgewisseld. Probleem blijft links.
Bij vol op handrem kan ik linkerwiel handmatig rond krijgen. Gaat wel zwaar, maar lukt wel.
Rechts met geen mogelijkheid rond te krijgen.
Moet er wel bij vertellen dat begin van het jaar links de klauw vastgezeten heeft en erg warm geweest is.
Maar alles van de linkerkant zit nu rechts en werkt hier goed.
Iemand een idee?
Remkabels zijn links en rechts toch niet apart af te stellen?
Of gewoon eerst maar nieuwe remvoering aan beide zijde plaatsen en dan weer kijken.
Remverschil achterzijde, links doet te weinig. En handrem doet links ook te weinig.
Van te voren alle remklauwen los gehad en schoongemaakt.
Ik heb nu beide achterklauwen kompleet uit elkaar liggen en schoongemaakt. De bedoeling is revisiesetjes plaatsen.
Hopelijk is dit hierna opgelost.
Alleen kan ik geen oorzaak vinden van het handremverschil.
Remschijven, remschoen en blokken zijn vorig jaar vervangen.
Om wat te testen, links en rechts remschoenen en remschijven omgewisseld. Probleem blijft links.
Bij vol op handrem kan ik linkerwiel handmatig rond krijgen. Gaat wel zwaar, maar lukt wel.
Rechts met geen mogelijkheid rond te krijgen.
Moet er wel bij vertellen dat begin van het jaar links de klauw vastgezeten heeft en erg warm geweest is.
Maar alles van de linkerkant zit nu rechts en werkt hier goed.
Iemand een idee?
Remkabels zijn links en rechts toch niet apart af te stellen?
Of gewoon eerst maar nieuwe remvoering aan beide zijde plaatsen en dan weer kijken.