Hallo allemaal,
Ik vroeg me het volgende af. Afgelopen vakantie een mooie rit (heen en weer) naar Italië gehad.
Buiten was het tussen de 30 en 36 graden. In de auto heerlijk klimaat controle op 24 graden.
Met de T5 heerlijk kruissnelheden van 160km/h heuvel/berg op en af.
Het koelsysteem bleef netjes vlak voor de helft staan.
Wanneer de auto getuned gaat worden (al dan niet met downpijp/uitlaat/intercooler ofzo), hoe zal dit gaan met bovenstaande situatie? Hoeveel reserves heeft het koelsysteem eigenlijk?
In vlak Nederland valt het allemaal best mee maar hoe is dat in heuvelachtig landschap?
En hoe zit dat met de temperaturen van de vloeistof in de automaat?
Mvg
Wim
Ik vroeg me het volgende af. Afgelopen vakantie een mooie rit (heen en weer) naar Italië gehad.
Buiten was het tussen de 30 en 36 graden. In de auto heerlijk klimaat controle op 24 graden.
Met de T5 heerlijk kruissnelheden van 160km/h heuvel/berg op en af.
Het koelsysteem bleef netjes vlak voor de helft staan.
Wanneer de auto getuned gaat worden (al dan niet met downpijp/uitlaat/intercooler ofzo), hoe zal dit gaan met bovenstaande situatie? Hoeveel reserves heeft het koelsysteem eigenlijk?
In vlak Nederland valt het allemaal best mee maar hoe is dat in heuvelachtig landschap?
En hoe zit dat met de temperaturen van de vloeistof in de automaat?
Mvg
Wim